Sa iti versi dracii, sperand ca, asa, in spatiul virtual, o sa zaboveasca dracu’ sa te citeasca , sa se minuneze ce persoana sensibila esti tu.

Ori sa poti sa urli la luna „maaaaaama, ce gol e imparatul’!!! De ce? Spune-i in fata, daca esti tare!

Sa zaci ca o curca beata in fata tastelor, ca sa „comiti” cateva idei cu care… ce? Haida-de, nici dracu n-are nevoie de tine!

Sa il accesezi periodic sperand ca cineva a catadicsit sa se chiorasca la el… Ceeeeeee vorbesti? Pai in ce consta „interesul general” pe care-l vizezi tu?

Aaaaaaaa, un blog politic, unul sportiv, eheeeeee, mai vii fratioare de acasa. Mai scriu eu, mai injuri tu, ne mai trece vremea, ne distram, ne simtim si noi bine, ca oamenii. Legam prietenii…

Dar asa? Ce naiba sa faci cu un blog?

Vad eu.

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

4 răspunsuri »

  1. Ana spune:

    M-am simtit mai mult decat datoare sa ofer un potential raspuns.E o invitatie pe care ,uite ca aleg s-o onorez.Scrisul in sine sugereaza ceea ce poate face fiecare individ cu potentialul sau genetic si dobandit,cum este din punct de vedere structural si caracterial-atitudinal sau cum a devenit in timp,sub influenta educatiei si autoeducatiei.Cu alte cuvinte e ca o carte de vizita,e cea mai ieftina carte de vizita dupa parerea mea…
    Scrisul pune in valoare o serie de caracteristici psihoindividuale(de aceea in pedagogia copilului,testele scrise au o pondere ridicata),scrisul este calmantul sufletului bolnav de agramatismele din blogosfera si nu numai,scrisul este o calitate pe care o pot manipula facil atunci cand imi construiesc o masca,sa-mi ascund o identitate,sa ma prosternez cibernetic pana la refuz.Eu scriu pentru ca sunt convinsa ca in fiecare demon internaut exista un om.Scriu pentru omul acela.
    Am citit suficiente bloguri cat sa fac un mini top al motivelor pentru care oamenii scriu pe blog:
    1.dovada de exhibitionism.Alegi sa te expui pentru ca iti constientizezi capacitatea de exhibare a sentimentelor.
    2.blog=instrument de comunicare al stirilor despre noi insine si n-are rost sa pomenesc despre functia cathartica a scrisului reflexiv!
    3.putem publica orice pe net sub eticheta anonimatului,folosind id-uri false ,bineinteles cu umila pretentie de a fi luati in seama si daca se poate sa formam si un mic grup de adepti!
    4.din dorinta de a-ti valida unele idei,frustrari,doctrine….
    5.pentru ca pot viola la nesfarsit limba romana!(vorbesc despre absenta rigorilor,a normelor,diacriticelor,a bunului simt )
    6.pentru ca imi place naratiunea focalizata subiectiv.Simtindu-ma incapabil sa dezvolt propriile opinii le copiez sau solidarizez mecanic cu ale altuia.E mai usor.
    7.imi place sa provoc cateodata socuri retinale cititorilor.
    8.pentru ca blogul spune lumii de ce tu esti diferit.
    Gata cu topul!Eu nu mi-as face blog din multe motive:pentru ca ideile mele promovate pe blog sigur n-are face revolutia ideatica la care visez,pentru ca as fi dezamagita daca n-ar fi un blog de succes,pentru ca nu m-as putea abtine de postarea frustrarilor si mai ales pentru ca eu sufar de revelatia blogosferei.
    Eheeee,si in aceste conditii revenim la utilitatea blogului.Recunosc ca este o modalitate rapida si ieftina de a te „promova” .Si mai recunosc ca pe blog mi se pare ca „robinetul”ideilor destepte curge permanent.
    Am asteptari de la blogul acesta …

  2. buddy spune:

    Scriem singuri despre noi,cei singuri,si tot singuri asteptam sa ne regasim singuri.De ce sa nu scriem altora?
    Cioran spunea ca „singuratatea nu te invata ca esti singur ,ci ca esti SINGURUL!”.

  3. Tina:) spune:

    parca va si vad cand spuneti „ceeeeeeee vorbesti?” :))
    Decat sa tin anumite chestii doar pentru mine, prefer sa le impartasesc .. oamenilor..(asta in speranta ca si blogul meu e citit) 😀

  4. cosmin spune:

    Eu nu! Si cred ca tocmai pentru ca nu imi place ideea de a le „impartasi oamenilor” le pun pe un blog. Fffff. putin accesat! Ceea ce e ok! Nu imi doresc de fel sa fac competitie blogului teatrului – ala trebuie sa fie „calarit” mereu! Aici imi scriu mie si unora care ma antipatizeaza si care stiu ca tot acceseaza. Iar ceilalti – castiguri (?) colaterale…

Lasă un răspuns

