Premiera de ieri m-a stors! Literalmente! Zac in birou si, dupa o dimineata relativ activa, am clacat. Dar, ca sa recunosc, ceva m-a tinut treaz: interviul aparut in Provincia de Lux (excelenta treaba au facut Catalin si Gabi! Hai, ma, ca ceva-ceva se misca!) Titlul interviului (ca si interviul propriu-zis) este absolut exceptional: Cosmin Cretu – Un rol de homosexual. Mor ce-mi place cand vad oameni cu simtul realitatii! Pe de alta parte, propunerea lui Florin (Florian, dar eu tot Florin ii zic, n-am ce face…) Tincu a sunat interesant: o rubrica permanenta in Valahia despre ce vreau eu. Iar eu am vrut despre comunicarea prin spectacol. Dar si in Provincia de lux am promis sa scriu. Pai o sa scriu. N-am idee despre ce, dar am promis sa o fac si nu regret. Pe de alta parte, astept sa vad daca „se face” lipitura cu Masca, pentru noul proiect, pentru un nou rol. Si nici pe copiii aia de la scoala de teatru nu pot sa-i las de izbeliste. Si nu vreau! SIGUR, n-am sa mai joc aici nimic la Giurgiu in stagiunea asta. Pe de o parte e chiar util (prea bazaiau unii pe la colturi ca se monteaza numai spectacole in care joc eu…). Riscant de multa munca. Cum sa nu te tina treaz? Si eu care ma intrebam acum cateva minute daca exista viata dupa premiera de ieri…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

