img-174 Spectacolul asta, cum o iau cum o sucesc, ramane lipit de inima mea. Si nu numai pentru ca el s-a confundat cu o cotitura profunda („cotitura profunda”???) in destinul meu, fiind cel care m-a (a)dus la Masca, dar si pentru ca este genul de spectacol in care cred si care mi-a relevat sansa uluitoare pe care o poate oferi teatrul in afara cuvantului.

Cum ar arata oare o lume muta? O lume mai linistita, din toate punctele de vedere…

1, 2

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. Andreea spune:

    Nu am vazut Intrusa. Mi-as dori foarte tare sa se mai joace cat de curand posibil.

  2. cosmin spune:

    In Giurgiu – exclus! In Bucuresti – joi.

Lasă un răspuns

