dsc00068

Vecina mea de camera, de birou, de sange rece – un pui de iguana de numai patru luni…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

7 răspunsuri »

  1. rodocrozit spune:

    Mi se pare mie sau a mai crescut?
    Nota 10 pentru paleta cromatica 😉

  2. cosmin spune:

    Alexandra, daca ma mai apuc odata de scoala, as vrea sa te am profesor – pentru generozitatea notarii tale… 😉

  3. cosmin spune:

    A, si nu stiu daca a mai crescut: eu o vad toata ziua!

  4. cosmin spune:

    A murit… Au trecut ceva ani de cand n-am mai simtit asa un gol in piept…

  5. atrice spune:

    …Pana la gol a lasat ceva frumos;mai departe,din momentul golului,e un spatiu inca neumplut.Un 🙂 pentru ce a lasat si un alt 🙂 pentru dupa,pentru cand iti amintesti ce a lasat…

  6. cosmin spune:

    asa o fi. dar tot nu-mi pot reveni. incredibil cat de tare ma putusem atasa de ea… parca n-am, Doamne-iarta-ma – o mana…

  7. tinaa:) spune:

    ..sambata i-ai spus lu’ „nenea fotograf” sa o duca in birou…si mi-am amintit de postul tau cu fotografia..sincer, imi pare rau.. 😦

Lasă un răspuns

