Poate… De director… Pentru provincia de lux… Asta ar fi primul articol…

„De unde si pana unde?
N-am vrut sa ma fac actor, copil fiind. Director – nici gand! De fapt, atipic, nu am tins nici catre aviator, nici catre vames (nu erau anii…). Prima slujba pe care imi amintesc a o fi visat a fost cea de gunoier. Aveam o motivatie limpede: imi doream sa le spal parintilor mei masina (exista insa un mic impediment: ai mei nu aveau autoturism, asa ca visele mele s-au frant din fasa…). Ultima dorinta bizara a apartinut anilor liceului: m-am gandit la varianta de a ma face preot. Dupa lungi si chibzuite socoteli, am realizat ca am tot ce trebuie pentru o atare cariera, mai putin o data. Ce e drept, la fel de importanta ca si cea legata de masina de demult a parintilor mei: nu aveam suficienta credinta! Asa ca am renuntat si la varianta asta… Asa incat am inceput sad au la facultatea de teatru. Dar n-am luat, asa ca, intr-o doara, am incercat si la Drept. Unde m-au admis, asa ca putin mi-a lipsit sa devin un destoinic procurer al Romaniei (nu ma tenta de nici un fel cariera de avocat!). Daca stau sa ma mai uit in urma, m-as mai fi putut transforma in jurnalist (am comis suficiente articole si interviuri) ori profesor (aici lucrurile stau ceva mai rau: ma aseman cu cei care spun ca le plac copiii, si-ar dori, dar sa fie deja mari: eu imi doresc elevi cu bun-simt). Am mai avut tangente cu politica, si aici sigur mi-am ratat o potentiala cariera, desi nu am renuntat nici acum la – probabil – a doua iubire: cea de consilier de imagine.
Dar, in cele din urma, am ajuns aici: sa va impartasesc ganduri de director de teatru. Imi propun sa o fac intr-un mod cat e poate de neplicticos, fiindca, puteti fi convinsi, inteleg ca este un subiect care nu atrage cine stie ce… Dar, tratand rubrica de fata ca pe spectacolele Valahului, am sa incerc esentialul: sa o fac “vandabila”. Hai sa vedem!”

A, si bonus – o fotografie horror!

Au!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

