Azi am filmat Ho-Jo. Am iesit inainte de spectacol – as usual… – am vorbit, i-am „prins”, erau si oarece adulti in sala…

DAR!

Reactiile din timpul spectacolului au fost groaznice. Iar incapacitatea mea de a ma opri (se FILMA!!!) mi-au nascut o frustrare greu de descris. De ce naiba sunt spectatorii (unii) ATAT de rudimentari? Uneori as cobori in sala si i-as bate! Iarasi vreau sa adopt codul spectatorului… O sa vad daca o sa pot capacita vreun profesor de informatica…

chain

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. Tina:) spune:

    Am mai spus-o..le-am spus si actorilor (cui am avut ocazia,si ma refer, in timpul cursurilor..) ar trebui sa fiti mai drastici. daca cineva nu poate gusta si simti teatrul, si mai Rau nu stie sa fie SPECTATOR. atunci nu are ce cauta acolo. Stim prea bine,.. prin prezenta lor, intreg spectacolul pentru noi, ceilalti, este complet bruiat. La al dolea spectacol „Crima de la H.J”, am ramas total uimita.. eram trei fete pe un rand plin cu adulti (si mentionez, peste 45 de ani).. tot spectacolul au vorbit, au sunat telefoane, ba chiar au si raspuns.. Nu aveam ce face.. Doar sa incerc sa fiu atenta la spectacol. E adevarat, sa-i „apostrofati” pe adulti e altceva, dar pe „cei mici” care vin si deranjeaza spectacolele, ar fi un lucru foarte bun.

  2. cosmin spune:

    Cu regret, nu cred ca suntem SINGURII care putem interveni. Din pacate, aici intervine si nevoia constiintei civice. N-ar fi lipsit de interes daca una dintre voi s-ar fi ridicat de pe scaun, ar fi mers la una dintre supraveghetoarele de sala si i-ar fi cerut sa „domo;easca” din avantul celor care bruiau. Civilizat, calm si, cred eu, eficient…

Lasă un răspuns

