Cel mai cinic lucru pe care l-am vazut in lagar au fost biletele…

Oamenii care erau adusi din toate colturile Europei in vagoane de marfa, unde stateau uneori cate cinci zile fara mancare sau apa (pentru a fi ucisi in proportie de 80% la cateva minute de la sosire), PLATEAU BANI PENTRU BILETELE DE TREN! Plateau un „impozit” pe moarte.

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. alexandra spune:

    Şi noi plătim impozite , în fiecare zi- pe viaţă, pe moarte plătim şi pentru că avem curajul să iubim. Totul a devenit un bir!

  2. c spune:

    Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!! Suntem parte a unui contract. Ca la orice vânzare-cumpărare. CÂT mă costă o satisfacţie de-a mea?
    Satisfacţia poate fi celebritatea sau cariera, şi-atunci întrebarea este: cât mă costă dorinţa mea de a fi faimos sau realizat?
    Satisfacţia poate fi banul şi-atunci întrebarea este: ce aş face pentru bani?
    Sau poate fi iubirea, şi atunci eşti chemat să raspunzi la o întrebare dură: cât aş sacrifica pentru iubire.

    Oamenii ăia nu erau, însă, parte a nici unui contract.
    Injust!

Lasă un răspuns

