Cica numai dragostea…

Povestea asta de cateva zile ne-a intors pe toti pe dos. In ziua cu pricina, in teatru se vorbea mai incet. Mi se parea ca atmosfera era oarecum de inmormantare… Apasa. Durea.

Dar, ce m-a bucurat, a lipsit bascalia, rautatea, intr-un cuvant „romanismul”. Teatrul are ocazia unui examen dur, pe care are toate sansele sa il treaca cu brio. Ar fi un examen de caracter care m-ar bucura. Si, daca depasim momentul asta in mod demn, poate chiar ramane numai dragostea!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

3 răspunsuri »

  1. Cristi B. spune:

    Salut, Cosmin. Am dat azi peste blogul tau si, in prima faza, am zis „Supeeeer!” Pe urma am intrat si m-am intristat brusc. Dupa atatia ani de cand nu ne-am vazut (iti spun exact cand: vara lui 1988, cand ai invitat toata compania de soldatoi la teatru – sa stii ca n-o sa uit niciodata) te-am regasit aproape neschimbat in spirit, dar mai abatut de ale vietii. Te gasesc in mijlocul unor eforturi enorme de schimbare in teatru, „razboi”, cum ii zice un gazetar giurgiuvean, intristat de articole bizare si de oameni si mai si. Asa ca mi-am zis sa-ti scriu si sa-ti spun ca, daca vei gasi timp vreodata, cand treci pe la Masca, am putea sa ne vedem si sa stam la o cafea. Si sa vorbim despre orice, doar despre necazuri nu. Iaca, am zis. Iti tin pumnii si sper sa ne mai vedem candva, in viata asta.

    Cristi

  2. cosmin spune:

    Salut, Cristi!!!

    Mai-mai, ce surpriza!!! In fine, un prim „dar” al acestui blog!!! Hai sa ne vedem! Bunaoara, la spectacolele teatrului Masca din week-end-ul asta, din Herastrau! Te astept!

    P.S. Fii pe pace, nu ai nici un motiv de intristare in ceea ce ma priveste – e o stare pe care mi-am asumat-o intru totul si nu ma deranjeaza!

  3. Cristi spune:

    Of, e cam din scurt, pentru weekendul asta. As fi venit cu mare bucurie sa vad repetitiile la Gardienii Veseli 2 sau chiar premiera, dar maine nu vom fi in Bucuresti. Poate ajung la Statuile, duminica, la MTR, dar mai bine nu promit nimic.
    In fine, e complicat cu programul sambata si duminica la mine… Daca nu ajung nici duminica, sigur trec pe la teatru intr-o zi a saptamanii, ca doar stau aproape, nu m-am mutat din Dr.Taberei. Va tin pumnii maine, sunt sigur ca va iesi totul grozav!

    Cristi

Lasă un răspuns

