” – Nu, nu asa! Te rog frumos sa alegi: fie bei suc, fie mananci inghetata. Sunt amandoua reci! Asa ca, alege – ori una, ori alta!

– Alta!”

” – Irina nu spune litera C!

– Ei, na!, cum vine asta?

– Asa bine. In loc de C spune T.

– Aiurea! Nu se poate! N-am mai auzit asa ceva! – Pe cuvant. Uite, sa vezi. Irina, ia spune, iubito, FA-TA! (ochi mari, comentariu intern „ce-o vrea si nebunul asta?”) Da, puiul meu

– FA-TA!

(hatar) – FA-TA.

– Asaaaaaa. Acum auzi! Spune, gaza frumoasa: VA-CA. Ai sa vezi imediat ce cuvant iese. Hai: VA-CA. (nimic!) Hai, iubito, spui? VA-CA!

– MUUUUUUUUU!”

” – Iaaaaaa uita-te se m-am ingrasat cu burta!”

” – Ooooof, ce faci iar, Irina?

– Am treba la canculator?

– Da, si ce faci?

– O chestie!

– Daaaa? Ce „chestie”?

– O chestie delicioasa!”

” (telefon) – Ce faci tu, puiul meu?

– Bine.

– Ai fost cuminte?

– Da.

– Daca ai fost cuminte, iti aduce tata ceva frumoas.

– Bine.

– Tata, dar de ce esti tu asa tacuta?

– Ma strange.

– Ce te strange, iubita mea?

– Sosetelele!”

” – Sterge-ma si pe mine la nas, ca imi curg musi-musi-musi-musisorii!”

” (in fata firelor de la laptop) – Ce…. a… cum… unde… asta… aaaa… AM UITAT!”

” – De ce esti tu, Irinuca, asa de frumoasa?

– Pentru ca sunt blonda!”

” – Bladulet, bladut dlagut, LINGE peste tine!”

” – Sa ma duci la tieatu, la COMNISE!”

” – Ce desene animate ai vazut?

– Pisicilii stocanate!”

Zoologie „alternativa”: CARACRATITZA si HIPOMOTAN.

(va urma…!)

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. Cristi B. spune:

    Tare!
    Ar merge acompaniate de: „Andrada, ce-ai mancat in parc? Mi-a dat tati biscuiti din aia dreptunghiulari, din care se fac biscuitii rotunzi cu gaura!”
    Fii generos, trimite si tu un link cu poze.

    Cristi

  2. cosmin spune:

    Vine, cat de curand!

Lasă un răspuns

