Am avut o saptamana cumplita, dar teribil de utila pentru limpezirea gandurilor.

Asa ca incep una noua cu un upgrade de mentalitate! Si cu decizia de a sterge de pe BLOGUL MEU toate porcariile frustratilor care si-au exhibat mitocaniile in spatiul MEU virtual. Atat! Gata! O sa imi ia ceva timp sa citesc tot ce am scris si mi s-a scris, dar de azi incolo – fara dejectii pe acest blog. Cautati altul!

Si, ca sa ma explic (cui? – mie!), sa spun ca o fac urmare a unei re-calibrari a panseului cuiva care spunea: „cel mai destept cedeaza!, pe acest trist adevar se sprijina domnia de secole a prostiei!”.

Clown

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. rodocrozit spune:

    Nu stiam unde sa las asta… o stergi sau o muti altundeva daca e deplasata…
    „Multzam fain” inca o data ! 🙂 http://www.ipernity.com/blog/rodocrozit/155970

  2. cosmin spune:

    😉

Lasă un răspuns

