Momentul minus
Am spus-o, nu o data, ca haina de conducator (sef, lider, manager, patron, fie ce-o fi, desi stiu ca nu sunt tot aia…) este greu de imbracat de cineva care nu stie sa fie subaltern. Un scandalagiu, un refractar, un certaret, un procesoman. Este un tip care vrea prea mult sa fie primul si, in consecinta, nu poate sa fie.
In ceea ce ma priveste, am fost un tip ingrozitor pentru sefii mei – aproape toti… – de oriunde ar fi fost ei si oricare ar fi fost. In scoala am invitat la o discutie barbateasca un profesor care, din pricina pletelor, sugerase ca as fi homosexual (nu eram, asa cum nu sunt nici homofob). In partid (ca fusei patru ani si om politic, azi nu mai sunt, jur pe ce vreti voi!), am injurat de mama un senator, superior mie ierarhic. In teatru i-am fost cel mai antipatic subaltern lui taica-meu si singurul care avea tupeul sa ridice tonul la el (isi scoate parleala azi…). Lui Livius Rus, „adjunctul” meu de acum, i-am fost un adevarat cosmar – l-am dat de cateva ori in judecata si il sacaiam aproape zi de zi cu „revendicari sindicale”. Nici pe Violeta n-am iertat-o si, dupa ce mi-a amanat o avanpremiera, am amenintat-o ca ii pun biroul in cap (fraza care s-a transformat gratie inteligentei si caracterului unora in vestea ca am batut-o. NU!)
Asa stand lucrurile, nu as fi avut – cred eu – nici cel mai mic drept sa acced intr-o functie de conducere date fiind tarele comportamentale si atitudinale de care dadeam dovada. Dar, ce e drept, cu exceptia unei organizatii de tineret si a unui departament partinic, nici n-a fost cazul. D-aia zic: bafta mea ca am plecat din Giurgiu, bafta mea ca am ajuns la Masca unde mi-am vazut de treaba si am incercat sa nu mai fiu grozav, ci sa INTELEG. Atunci, de-abia, am ajuns la „momentul zero”!

Valentin, Manuela & Michelle - a doua zi dupa premiera...

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

