Azi am avut o discutie interesanta cu un prieten, spectator deranjat rau la spectacolul de ieri de o sala primitiva (termen analitic, nu peiorativ!) despre o dorinta alandala dupa parerea mea, canalizata spre „semenul care nu il lasa sa traiasca”. Dialogul a deviat si a dat nastere la o dirgesiune despre gandurile ascunse si despre capacitatea oamenilor de a si le recunoaste, macar asa, la ei in casa, cu capul sub perna…

Blogul asta e vizitat mult peste ce mi-am imaginat cand l-am urnit. Oricum, MUUUUULT mai mult decat „comentat”. Acum insa va provoc sa iesiti din tacere (nu si din anonimat, asa ca puteti semna „veverita_alba”, de exemplu sau „spring59”) si sa va recunoasteti un gand ascuns. Ia, puneti la mijloc un adevar greu de recunoscut in public!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. . spune:

    Nimic, nimic?

  2. . spune:

    Fricosilor!

Lasă un răspuns

