Acum câteva ore am primit un reproş pentru „obrăznicia” de a fi afirmat deunăzi că e ideal să mă feresc de zodia leilor. Era urmarea unui „raport” al unui „binevoitor”.

Deschizi blogul, dai să scrii ceva, dar, până îţi aduni gândurile, te uiţi la statistici. Şi vezi acolo câtă lumea ţi-a urmarit gandurile si iti spui: io-te frate, ce de lume interesată! That’s What Friends Are For!

Fals! de fapt, ti se cotrobaie prin ganduri, si se cauta pete-n soare, dovezi de necurăţenie, de ai văzut?, ţi-am spus eu!, circumstanţe agravante.

Mda… Nu numai „ăi albi” trec p-aci… Pentru râmătorii printre cuvintele mele, o dedicaţie. Mică-mică.

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Un răspuns »

  1. Marian Bratescu spune:

    N-am mai trecut de mult ”pe la tine” si s-au adunat multe de citit. Postarea asta insa m-a distrat copios. Si totusi, trebuia sa le spui in toate limbile? Ce, in romana nu le era suficient? 🙂

Lasă un răspuns

