Continuă să mă deprime sfârşiturile de an…

Azi a fost ultima zi de repetiţii (au fost două – una dimineaţa, alta la prânz) şi, la sfârşitul lor, mi s-a făcut deja dor de muncă. O să mă plictisesc teribil, o să îmi vină să mă urc de-a binelea pe pereţi!

Nu zic, e plăcut să stai în casa („între sânii familiei”, cum ar fi spus cineva), să leneveşti. Dar, pentru Dumnezeu, un weekend, nu două săptămâni!

O să fac bradul, o să citesc, o să mă acomodez cu linuxul şi o să mă gândesc cum să rezolv câteva momente din Duelul. În rest?

Mi-e un drag de vacanţe…

P.S. Colac peste pupăză, n-am diacritice mai nou. Ce-mi făcuşi, Teo???

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

