O maşină înzăpezită printre troiene. Un tătic la volan şi o fetiţă pe locul din spate. Plus un binevoitor care se apropie cu lopata.

– Tati, tati, uite!, vrea să ne ia zăpada!

– Nu e zăpada noastră, tată. E zăpada tuturor!

– Tati, noi nu suntem „tuturor”?

– Ba da, fata tatii. Şi noi suntem „tuturor”!

– Păi uite, vine să ne ia zăpada!!!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. p% spune:

    Cam comunist sa gandesti: ,, al tuturor e al meu si mi-l ia ” nu crezi ? si asta o spune un PSD -ist ….., cred ca micuta a primit o educatie gresita ! e vorba cumva de elena basescu ? sigur nu, ea e fica de dictator nu de comunist .
    Cred ca in situatia ei replica tatului era : Da-o dracu de tiganca imputita, daca ne ia zapada o voi ciuruii, doar noi suntem tuturor, noi suntem vointa poporului asadar tuturor suntem noi si atat ! Apropos, de unde le lua astora zapada ? si cine era mogulul care isi permitea asta ?

  2. . spune:

    Uite, aici am o problemă: habar n-am în ce culoare era îmbrăcată micuţa. Povestea nu spune. Fiindcă am copiat-o din „Adevărul, singurul cotidian fără politică”.

Lasă un răspuns

