Să le mai zică cineva băieţilor ăstora că nu au îmbinat trebşoarele alea două…

Culmea e că nici nu poţi spune: Doamne, mare ţi-e grădina!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

8 răspunsuri »

  1. ada spune:

    poti doar sa zici ca nu au nimic de a face cu sacrul si gata!

  2. . spune:

    Ba nu! Cruce îmi vine să fac în faţa MULTOR fotografii de acolo. Aşa că ceva-ceva o fi sacru, nu?

  3. ada spune:

    oops, am uitat ca faci parte dintr-o categorie aparte numita „babrbati” si asta imi ridica o alta intrebare: doar a multor fotografii? de ce nu in fata tuturor? :PP (nu vad mare diferenta- e adevarat ca eu fac parte din alta categorie…:)))

  4. ada spune:

    in timp ce ma spalam pe fata m-a lovit ca foarte probabil am inteles gresit mesajul tau. mii de scuze. Cred ca in favoarea mea as putea sa aduc 2 argumente: 1. m-am culcat tot mai tarziu zilele astea, bucurandu-ma de libertatea vacantei si ma resimt; 2. cred ca am o pofta extraordinara de a polemiza de dragul polemicii (prietenii de polemica s-au raspandit care incotro si iarasi ma resimt).
    Ca sa ma ierti iti trimit un link care tot circula prin anturajul meu

    Daca ai o alergie puternica la Robbie Williams, poti incerca si varianta cu Dean Martin si Nancy Sinatra (Nancy e fff sexy acolo).
    La multi ani si succes in tot ce iti doresti!

  5. . spune:

    Daaaaa, noi :@) (ăsta ar trebui să fie un emoticon cu faţă de purcel, dar, nu ştiu de ce, nu iese…)! Sigur că da!
    Cât despre polemică – uite: NU cred că voi vă uitaţi mai puţin după bărbaţi decât bărbaţii după femei. Doar că nu şi comentaţi…
    Altminteri – un an grozav şi ţie!

    Şi ia-ţi iaht!

  6. Marian Bratescu spune:

    ”Those people that believe that a woman is never allowed to represent Christ are not welcome, and are asked to leave this site immediately.” 🙂 Cine nu e cu noi, e contra. Gică Contra.

  7. c spune:

    I-auzi! Dar varianta „Those people that believe that a children is never allowed to kill his parents are not welcome, and are asked to leave this site immediately.” cum ţi se pare? Inde-i buba, e buba, cu toate „warrning”-urile lor. Şi nu o spune un bigot!

  8. Marian Bratescu spune:

    Mi se pare că ar fi cam nasol. În fine, site-ul pozarilor ăstora ar putea avea oareşce probleme doar cu Vaticanul. Altminteri, m-am închinat şi io la fo două-trei poze d-alea. Nu la alea însângerate. Nu, nu! :@

Lasă un răspuns

