S-au desfiinţat accizele la iahturi!!! Şi la yahturi!!! Semne bune anul are!!! Aşa că, oricât ar creşte preţul la alte prostii (gen energia electrică), n-are a face!

Îmi iau iaht!!! Sau yaht, văd eu…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. ada spune:

    tare, eu imi iau yacht!!! doar accizele ma impiedicau sa imi cumpar unul, acum o sa iau chiar doua (unul de vara si unul de iarna din ultima colectie:P)

  2. . spune:

    Mda… superofertă!
    Asta înseamnă că numai bunurile de lux – gen ţigările sau alcoolul se scumpesc, cele de larg consum (iahturile sau hainele de blană) se ieftinesc. Ce bine că nu sunt fumător, ce rău că sunt navigator…!

Lasă un răspuns

