Ia să vedem care ar fi nocivii plajei publice româneşti:

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

4 răspunsuri »

  1. Marian Bratescu spune:

    Pe bune că n-am ştiut ce să votez la ultimul sondaj. N-am nimic cu oamenii ăia.

  2. c spune:

    Din păcate. Pentru că au ei cu tine. Cu noi toţi. Dar… au intrat în „peisaj”.

  3. Marian Bratescu spune:

    Probabil că m-ar agresa doar dacă aş da drumul la televizor pe anumite programe. Mă uit rar la posturile româneşti. Şi, sincer, chiar nu ştiu cine sunt unii dintre ei. Costin Mărculescu şi Naomi nu-mi spun absolut nimic. Iri şi Monica sunt notorii pt că şi-au făcut publicitate deşănţată, de Alina Plugaru mi-au zis nişte amici cine e şi au râs de mine după aia… 😦 La numitul ”Poponeţ” am avut oarece dubii, dar cred că e ăla pe care l-au arestat recent, cu moaca aia de buldog. Oricum, nu ştiu care e mai nociv, fiindcă n-am suficiente date. Vorba ta, s-ar putea ca ei să aibă ceva cu mine, nu eu cu ei. Am votat însă la sondajul cu realizatorii TV, pe care-l sărisem. Chiar cred că Dan Diaconescu face rău la cap, dacă te uiţi la emisiunile lui.

  4. the velevetine rabbit spune:

    Oau!Nici nu merita sa le tastezi numele si prenumele!Suntem intoxicati pentru ca permitem sa fim.Eu nu mi-as face abonament la cablu.As plati internetul cu drag pentru ca acolo eu manipulez informatia,imi decid singur tipul informatiei,imi dozez dupa pofta ,dupa plac,cantitatile si calitatile.Realizatorii tv spun ca fac studiu de piata inainte sa lanseze un nou format de emisiune.Pai,atunci astept „studiu de piata ” sa-mi bata la usa…

    La multi ani si bine ne-am gasit in blogosfera!

Lasă un răspuns

