Mâine începe. Munca. E bine. Chiar da!

Dar…

Mă gândeam deunăzi că anul ăsta, ŞI anul ăsta, va fi teribil de greu. Şi, firesc, întrebarea pe care mi-am pus-o, conex, a fost: CUM? Cum să fac, să facem, să ieşim cm se cuvine din încercările pe care le va propune anul ăsta. Şi asta mi-a amintit de o poveste, spusă de tata, datând de acum câţiva ani.

Era în China, într-o „vizită de lucru”. Mai exact, cu o delegaţie culturală. la un festival internaţional de folclor. Dimineaţa, cum au ajuns, au fost duşi la locul unde urma să se danseze seara. Un tăpşan gol, undeva, la marginea oraşului. „Mă rog, şi-a spus tata, au gândit-o ca pe o manifestare câmpenească”. Au ost duşi apoi la hotel, cazaţi, a urmat masa, apoi câteva ore de odihnă, după care alte câteva ore libere, după care au fpost luaţi în autocar şi duşi spre spectacol. Au ajuns însă în altă parte – într-un loc unde era un stadion de câteva zeci de mii de spectatori (e drept, nesemnificativ pentru o ţară cu o populaţie ca a Chinei…). „Păi – a urmat întrebarea – nu se mai ţine spectacolul în locul pe care ni l-aţi arătat dimineaţă?” „Ba da” „Si ce căutăm atunci aici?” „Păi aici e” „N-are cum. Dimineaţă am fost într-un loc viran” „Da, aici a fost” „Păi şi stadionul ăsta de unde a apărut?” „L-am ridicat de atunci” (e drept, era de tipul structurii metalice, dar avea, totuşi, căteva zeci de mii de locuri!) „Păi şi, pentru Dumnezeu, câţi oameni au muncit ca să ridice asta în numai o zi?” „A… câţi a fost nevoie…”

Revin: va fi un an greu, căruia va trebui să îi facem faţă. Cum? CUM VA FI NEVOIE!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Un răspuns »

  1. tanakaminamoto spune:

    Pe langa morala sociala si exemplul unei societati ciudate,articolul ma instiga la expunerea unei”retete” personale numita (fara a cita inutil din cartile de self-help care impanzesc rafturile supermarketurilor!) „ghid de supravietuire in noul an cu aplicatii pe viata mea”.
    Ce mi-e scris probabil mi-e pus in frunte,insa eu am nevoie de o oglinda sa pot citi/descifra;ma bazez pe ceilalti sa-mi citeasca corect mesajul destinului si am incredere ca voi avea urechile necesare in a percepe sonor ceea ce se vor chinui sa-mi transmita.Am sa-i dau un ghiont ratiunii/inimii si aceasta va prelucra asiduu TOTUL.

Lasă un răspuns

