Pe uşa mea stă scrisă litera dreaptă a lui Tudor Arghezi. Un petic de hârtie printată care încă ştie să îmi facă plecările de acasă mai bune.

„Când pleci, să te-nsoţească piaza bună,
Ca un inel sticlind în dreapta ta.
Nu şovăi, nu te-ndoi, nu te-ntrista.
Purcede drept şi biruie-n furtună.
Când vii, păşeşte slobod, râzi şi cântă.
Necazul tău îl uită-ntreg pe prag
Căci neamul trebuie să-ţi fie drag,
Şi casa ta să-ţi fie zilnic sfântă”.
Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

7 răspunsuri »

  1. ada spune:

    si eu am un citat dintr-un vechi calendar budist: „Happiness is the way” care ma incanta de fiecare data cand ma gandesc la el…
    Tudor Arghezi era poetul meu favorit in copilarie, iar melodia lui Alifantis pe versurile poeziei „Inscriptie pe un inel” este magica.

  2. LARISA spune:

    Icep prin a-ti multumi , Cosmin Cretu!!!
    Te intrebi de ce?
    Am o pasiune la care tin foarte mult, pe care tu m-ai ajutat sa o descopar impreuna cu tatal tau!!!
    Acum 10 ani ai fost profesorul meu de teatru la un liceu din GIURGIU, IMI aduc aminte si acum cu placere de ora aia de teatru si abia asteptam sa vina ziua de joi pentru a avea intalnire cu tine si cu tatal tau in sala de curs!
    Asa a venit si pasiunea mea pt teatru, alaturi de voi, imi aduc aminte ca nu lipseam de la niciun spactacol, mai mult piesa mea preferata „Sluga la doi stapani” am vazut-o acum aproximativ 10 ani de 11 ori in sala mica a teatrului Valah!!!
    Aseara am fost si am revazut-o cu placere si la teatrul Masca, am trait aceleasi emotii de acum aproximativ 10 ani!!!
    multumesc pe acesta cale si tinerilor actori!!!
    ce ar mai fi de zis… doar ca joi la ora 18 abia astept sa te revad pe scena, Am facut rezervarea de azi !!!
    Datorita dvs., familia Cretu eu iubesc teatrul, am continuat sa vin la teatru si in BUCURESTI dupa terminarea liceului, imi place sa vorbesc despre teatru cu zambetul pe buze, si gandindu-ma la ora de teatru de acum 10 ani intr-o …JOI!!!
    MULTUMESC, IORDANESCU LARISA!!!

  3. c spune:

    Mulţumesc pentru… mulţumiri. Ele te fac să ştii că merită. Şi … ne vedem joi!

  4. LARISA spune:

    cu cea mai mare placere si cu zambetul pe buze voi fi acolo!!!
    multumesc!

  5. LARISA spune:

    Buna!
    Exact cum ma asteptam… adica am plecat cu zambetul pe buze,cum plec de fiecare data cand vad o piesa de teatru si asteptand sa ma intorc!!!
    multumim!
    Recunosc e prima data cand te vad jucand rolul personajului ‘negativ” si mi-a placut foarte mult!!!
    Mai stiu ceva… nimic nu e intamplator… imi doream foarte mult sa te revad jucand , iar dupa ce am facut rezervarea la piesa de teatru am vazut distributia…

    Sunt mandra ca sunt din Giurgiu si pot spune : ” este actorul Cosmin Cretu si e din Giurgiu… raspunsul dat de prietenii mei a fost: ”E foarte bun… joaca foarte bine… ne place…mai venim”
    Iti dorim multa sanatate si putere de munca!!!
    Multumim!

  6. c spune:

    Mă bucură când văd că putem avea mândria de a fi giurgiuveni. Se întâmplă atât de rar, pentru că avem atât de puţine motive…
    În ceea ce mă priveşte, după ce am plecat de la Masca, am rămas prins în încă patru proiecte – „Cafeneaua”, „Oglinda”, „Clovnii” şi „Intrusa”. În rest, ia-ţi prietenii, arată-le Giurgiu, Valahul şi, sper, spectacole ale căror valoare va depăşi nivelul aşteptărilor unora de provincie.

    Cu drag.

  7. LARISA spune:

    Am pus pe lista noastra cele patru spectacole, ne-am gandit sa incepem cu „Ogilnda”, vom fi acolo cu cea mai mare placere!
    Intodeauna spectacolele vazute pe scena teatrului VALAH , au depasit asteptarile si nu voi uita niciodata valoarea spectacolelor vazute pe scena teatrului Valah!
    Recunosc timpul e singurul care ma impiedica sa ajung foarte des in Giurgiu, cu prima ocazie cand ajung acasa voi veni si la teatrul Valah!
    Ma bucur ca te-am revazut jucand la Masca, am ales de foarte mult timp sa merg la teatrul Masca pentru ca mie personal imi aduce aminte de sala mica a teatrului Valah!
    Iti doresc o duminica placuta in continuare!

Lasă un răspuns

