Printre zăpăceniile cele mai mari pe care le-am auzit în ultima vreme, afirmaţia că Elena Udrea este o femeie banală, sau chiar urâtă (?!?) este de top!

Ea face parte din categoria de erori de care m-am ferit mereu: cea în care divergenţa de opinii cu cineva să mă pună în postura celui care neagă ORICE calitate a oponentului.

Există şi altă latură a acestei metehne – edulcorarea tuturor aspectelor referitoare la apropiaţi ori la prieteni.

Lipsa de obiectivitate şi de luciditate rămâne, totuşi, unul din motivele răului generalizat.

El, „punctul de vedere”

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

5 răspunsuri »

  1. pepi spune:

    Este realmente o femeie urata Elena Udrea, ambalata intradevar intr-un animal superb, dar. . . O femeie urata !

  2. c spune:

    Aşa, aşa! FIX asta spuneam: categoria de inadvertenţe anapoda.
    Pe stradă cu „vârsta nu ţine cont de buletin”, „ce suflet frumos are” sau „nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie”!
    Pepi, Elena Udrea e o femeie frumoasă! Din punct de vedere estetic! Că te-o enerva pe tine, că e agresivă, că e bloandă, n-are a face. E frumoasă în draci!

  3. alph 001 spune:

    In situatia noastra poate fi vorba si de gusturi, ceea ce-mi place mie poate sa nu-ti placa tie si invers. Mie nu-mi place Elena Udrea si aici rezonez cu pepi,e o femeie urata pusa intr-un ambalaj, dar obiectivitatea ma face sa recunosc ca ambalajul e al dracu de frumos. Si daca am fi lucizi ar trebui sa observam ca motivul raului nu e deloc de ordin estetic in cazul nostru, Udrea arata bine, dar in spatele ambalajului e o femeie urata. intrebarea pe care eu as pune-o este:Ce cauta Elena Udrea in functia pe care o detine si prin ce metode „ortodoxe” a ajuns acolo?
    P.S. Daca am privi femeia doar ca pe o chestie estetica…DA, Elena Udrea e o femeie frumoasa.

  4. c spune:

    Nuuuuuuuu ne înţelegem:
    Păi EXCLUSIV estetic discutăm când vorbim despre cât de frumoasă e Elena Udrea (sau, poftim, Oana Zăvoranu)! Altminteri, Premiul Nobel pentru pace l-ar lua cea mai bună bucătăreasă de ciorbă de burtă, iar Oscarul – Ronaldinho! Ce Dumnezeu?
    Aşa că e frumoasă, cum bine au remarcat şi publicaţiile străime…

    P.S. A ajuns ministru promovând politic. Bizar, ca muuulţi alţi politicieni. Despre care nu ne înghesuim să ne punem întrebări că, deh, nu arată aşa de bine şi nu au sâni aşa de mari… (Doamne-iartă-mă, uite-mă şi sufraget!)

  5. tea leaves spune:

    http://www.mircea-badea.ro/blog/ sunt datoare umanitatii cu acest link …

Lasă un răspuns

