Ieri, la sfârşitul programului (ora 11. Seara), mi-am amintit un pasaj din „Călina roşie” a lui Suksin: „Am trăit cât ar ţine un cântec, dar l-am cântat prost. Păcat, cântecul era tare frumos”.

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

6 răspunsuri »

  1. Marian Bratescu spune:

    Mie citatul ăsta îmi aminteşte de Meditaţiile Ritei (filmul, nu piesa), când mama Ritei îi spune: ”There is always a better song to sing.”

  2. ada spune:

    Buna Cosmin,

    M-ar interesa sa vad acest film (sper ca din film e citatul); ai idee de unde pot face rost de el?

    MUltumesc

  3. c spune:

    Regret, habar n-am! Nu ştiu nici dacă e din film şi nu din carte (şi ea superbă…).
    Îţi pot da un link, aşa, de gust…

    http://www.cinemagia.ro/filme/kalina-krasnaya-calina-rosie-8366/

  4. c spune:

    Şi asta:

  5. ada spune:

    Am citit despre suksin, interesant om…
    Din pacate, rusa mea e rudimentara 🙂

  6. c spune:

    Felicitări: a mea e inexistentă! (şi fac parte din categoria rarissimă de oameni cărora le place limba rusă – posedă cea mai frumoasă declaraţie de dragoste din lume!)

Lasă un răspuns

