Am aflat cum se face că atâtea oraşe sunt luate „pe nepregătite” de iarnă. Pe căldură, primăriile fac contracte cu firmele de deszăpezire. Evident, în urma licitaţiilor. Câştigă cei mai buni. Dacă nu fac asta, argumentând că vor să facă economii la buget, sperând că nu o să ningă, în cazul ninsorilor, se intră în procedură de urgenţă şi se contractează firmele de deszăpezire prin încredinţare directă. Adică fără licitaţie. Adică pentru cine trebuie.

M-am întâlnit astăzi pe stradă cu cineva care mi-a spus când ne-am despărţit: „Şi nu uita: iarna nu este un anotimp, este o ocupaţie!”


Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

3 răspunsuri »

  1. pepi spune:

    Eu zic asa : Omul gospodar isi face iarna car si vara sanie ! Corect ? Corect ! Numai ca la sanii am renuntat definitv, iar carul a fost inlocuit de englezescul . . car ! Acum am sa adaptez proverbul : omul gospodar isi face vara concediul in strainatate si iarna bani de masina ! Iar cum primarul este cel mai gospodar om al urbei . . . Chiar nu va intzeleg ! Putin respect fata de proverbe ! In fond reprezinta intelepciunea acestui popor !

  2. sictireli spune:

    Pepi, las-o jos cu proverbele, ca-ti spun eu un proverb de-ti sare basca din cap.

  3. tea leaves spune:

    Cand am citit titlul am crezut ca are sa urmeze o descriere lirica subiectiva a peisajului iernatic giurgiuvean.
    Dacă scoatem din context sau decor urban nămeţii in care se impotmolesc copiii in drum spre şcoală,bătrânii in drum spre poştă spre a-şi ridica pensia,tinerii in drum spre teatru,gerul iernii te îmbie la soba caldă şi vinul cald cu scorţişoara (fără să te gândeşti că iarna asta nu ţi-au ajuns banii de lemne sau de intreţinere şi te-au găsit paramedicii ingheţat in propria-ţi locuinţă), culcucuşit in pufoaica post decembristă care te-a protejat de o pensie de erou revoluţionar,torcând ca pisoiul lui Eminescu…
    Iarna ucide orice abilitate psihică de a-ţi face iluzii.
    Suntem martorii unui cataclism, ţara se transformă intr-un colţ din Lumea a Treia.

Lasă un răspuns

