Pe un (alt) blog, unei colege i s-a argumentat că îşi poate permite o opinie personală fiindcă nu este în postura cuiva disponibilizat. Interesant punct de vedere. Şi tipic românesc.

Nimeni nu spune „băi ce (mai) bine trăieşte cutărică fiindcă e mai bun decât mine!”, ci „mai ce fură cutărică!”, „măi ce se culcă cutărică cu cutărescu şi d-aia e favorizat!”, etc, etc.

Îmi amintesc filmul lui Caranfil în care Florin Zamfirescu era poetul din Gara de Nord care recita o poezie contra 50 de grame de vodcă. El se considera un mare poet, evident neînţeles, asimilabil lui Eminescu… CUM să-i explici unui atare personaj că el, de fapt, nu există, că valoarea lui vieţuieşte EXCLUSIV în propria-i imaginaţie?

Liota de rataţi care îşi irosesc viaţa ar trebui să înţeleagă că, de fapt, DESTINUL (atât de crud şi de nedrept cu ei…) ESTE PROPIUL LOR CARACTER…

P.S. Altminteri, am avut ŞI azi o sală arhiplină şi receptivă la „Duelul”, care ne-a rechemat la rampă… ASTA CONTEAZĂ!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

6 răspunsuri »

  1. sictireli spune:

    De multisor doream sa te intreb. 11 ca unsprezece, dar rezerva cine este? Tu, sau noi cititorii?
    Spune RPD, ai vazut ce era de vazut pe site-ul televiziunii locale?
    In alta ordine de idei (sanchi, de parca pe acest blog au ideile vreo ordine!), fara legatura cu ce ai postat tu, romanul are un stil inconfundabil in a-si scuza prostia. El nu este niciodata de vina. Arbitri, nesansa, vecinul, seful, politistul, vremea, terenul, ghinionul, CET-ul, Guvernul (ma rog, aici cam are dreptate!)… Niciodata el. Si eu sunt roman. Tu…?

  2. c spune:

    Pe rând: unsprezece de la mai multe, dar, cel mai important, de la 11 februarie, ziua de naştere a maică-mii care, crezând că îşi face singură un cadou, într-un an de graţie m-a născut şi pe mine. (Naşpa, acum că ştii, n-ai ce face, va trebui să mă feliciţi şi eventual să îmi iei un cadou. Şi mai naşpa – eu va trebui să fac cinste!)
    Apoi, referitor la întrebarea finală – păi bine, domnul meu, uiţi că şi eu sunt, EVIDENT, tot român? Doar că eu sunt românul arbitru, vecin, şef, poliţist, cet-ist, prim-ministru (eh, nici chiar aşa…). Aşa că…

  3. sictireli spune:

    Daca spui: CREZAND CA-SI FACE UN CADOU M-A NASCUT PE MINE… inseamna ca nu esti convins ca SI-A FACUT UN CADOU Eu zica ca SI-A FACUT UN CADOU, nu exista dubii aici. Pe 11 … EVENTUAL iti voi lua un cadou 🙂 „Şi mai naşpa – eu va trebui să fac cinste!”. Tu ai spus-o!!!! Aici nu e loc de EVENTUAL. Aici afirmatia e fix pe pix. 🙂

  4. c spune:

    Să curgă vinul!!!

  5. Ionel Muscalu spune:

    abia astept sa ma disponibilizeze fiindca sunt un imbuibat si fac politica injurand guvernul, propunand solutii locale… iar una dintre ele este sa faci tu cinste joi, cand in sfarsit o sa ne vedem ca sa iti spun la multi ani!

  6. c spune:

    Îmbuibatule, ştii ce? De-abia aştept să te cinstesc!

Lasă un răspuns

