Scurt şi simplu (cred cu tărie că cele mai digerabile posturi sunt cele scurte, concise, bătăi de aripi de flutur ale gândurilor):

Ieri am luat-o pe trotuar pentru că un şofer venit de pe sens invers a catadicsit să oprească lângă o altă maşină, deşi strada avea doar două benzi. Şoferul care dublase era în maşină, noi, ăia de ne-am cocoţat pe zăpada de pe trotuar eram cel puţin patru (şoferi, evident…)

Azi mi s-a îngropat roata din faţă-dreapta într-una dintre gropile căscate de zăpada din carosabil. Întuneric. Naşpa. Din faţă – un taxi care nu avea pe unde să treacă. Fază lungă, intermitentă, dezaprobator. („Ăsta o crede că îmi face plăcere să stau în mijlocul potecii?”) Jos din maşină, împins maşina, scos din gropan. Taxiul trece pe lângă mine, geamul şoferului se lasă: „Îmi cer scuze, nu am ştiut că sunteţi blocat şi nu puteţi înainta!” Zâmbetul meu. Seara se face caldă.

Căt de simplu e medicamentul izbăvitor, puratător de fericire. Se numeşte civilizaţie.

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

5 răspunsuri »

  1. sictireli spune:

    Normal. Taximetristii din Giurgiu au cei 7 ani de acasa in portbagaj. Dar mai invata si tu sa citesti dincolo de cuvinte, ma, baiatule 🙂

  2. c spune:

    Promit! Chiar sa iau lecţii de la tine (tu cu scrisul, eu cu cititul…).
    DAR! şi tu să vii la lecţii de înţeles(uri) – eu cu nuanţa, tu cu înţelesul.

  3. sictireli spune:

    De acord. Cel care mai castigat voi fi eu.
    A, sa nu uit… joi sa lasati emotiile deoprate. Succes.

  4. sictireli spune:

    Rectific. Cel mai castigat sunt eu. CARE nu are ce cauta acolo. S-a bagat in vorba de capul lui.

  5. c spune:

    Păcat! Speram să fi vrut să fie „…care este mai câştigat…”!

Lasă un răspuns

