11 februarie 2010…

Îmi doresc:

– sănătate

– tot binele din lume celor pe care îi iubesc

– să nu am nici o tangenţă cu cei pe care nu îi iubesc

– să iasă bine premiera de azi

– să încep lucrul la refacerea Sălii Mici

– să continuu colaborarea cu Masca

– să am măcar aceeaşi linişte interioară în februarie 2011.

P.S. Şi să nu mai poată accesa acest blog cei care o fac cu antipatie sau cu ură…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

20 de răspunsuri »

  1. Metaxa spune:

    LA MULTI ANI Doamna ANCA ALECSANDRA! LA MULTI ANI Cosmin! Graţie dumneavoastră, giurgiuvenii iubitori de teatru au un 11 februarie norocos. Sa fiti iubiti si sa iubiti in egala masura.
    Succes la premiera de azi: Jocul de-a vacanta.

  2. sictireli spune:

    Cosmin, imi cer peste 1000 de scuze de la tine si doamna Anca. Nu am putut sa raman dupa minunatul spectacol „Jocul de-a vacanta”, sa particip la sarbatoarea voastra, din motive pe care amandoi le stim foarte bine. Inca o data LA MULTI ANI si felicitari actorilor Teatrului Valah din Giurgiu pentru seara minunata.

  3. c spune:

    Traian, motivele tale nu le pot intelege (pe de-a-ntregul). A afirma altceva ar fi o ipocrizie. Sper sa sarbatorim impreuna cu alte ocazii, dupa alte premiere. Multumesc mult pentru urari!. De fapt, multumim!

  4. ada spune:

    Iti doresc si eu La multi ani si lista ta sa se implineasca plus multe altele (cum ar fi o calatorie la Paris:P)!
    Mult succes!

  5. c spune:

    Mulţumesc mult. Ce să spun? E plăcut să te simţi ne-singur…

  6. teatrul masca spune:

    LA MULTI ANI!!!
    nu am stiut ca te-am fi felicitat de ieri! dai de baut duminica la CAFENEAUA!

  7. RoDo spune:

    Calatorie la Paris ?? Am auzit bine?? 🙂

    Sper ca a ajuns mailul meu cu bine… te pup si aici si iti mai urez o data La multi ani !!!

  8. sictireli spune:

    Am facut eforturi să rezist ultimele 10 minute din spectacol. Probleme dincolo de vointa mea. Este vorba despre un joc cu reguli nemiloase. Nu intru in amanunte.

  9. c spune:

    @ Masca

    De băut? DESIGUR!

  10. c spune:

    @ RoDo

    Săru’mâna pentru tot! Şi pentru toate. Cât despre Paris… visuri vechi, mari şi irealizabile deocamdată…

  11. c spune:

    @ sictireli

    Motivele le ştiam. Am spus numai că nu pot să fiu ipocrit să spun că le şi înţeleg pe de-a-ntregul. Atâta tot. Oricum, m-a bucurat imens opinia ta referitoare la spectacol, ca şi urările de pe blogul tău. Încă odată, mulţumesc!

  12. Marian Bratescu spune:

    La Multi Ani cu intarziere! Stiam, fir-ar sa fie, dar m-a luat valul saptamana asta!
    Sa dea Domnul sa ai parte de tot ce ti-ai trecut pe lista si, vorba Tribunului, si de mai mult decat atat!

  13. c spune:

    Mulţumesc mult! Şi asa să „păţeşti” şi tu!

  14. Cerasela spune:

    Am vazut „Cafeneaua”duminica …si mi-a placut….mult.E primul spectacol pe care-l vad la „Masca”si ,sigur, nu ultimul. Multumesc!De singuratate….sa nu stii niciodata si nici ea sa nu te stie!Asta iti doresc de ziua ta pt. toate zilele tale.

  15. c spune:

    Mulțumesc cel mai mult! Mă bucur că ți-a plăcut spectacolul nostru și că pe-acolo, prin povestea lui, era şi Brighella. Care, după câte ai văzut, măcar el nu era singur! Cum îţi doresc să nu fii nici tu!

  16. alexandra spune:

    Tangenţa cu cei pe care nu îi iubeşti te ca face să îi iubeşte mai mult pe ceilalţi. o viaţă frumoasă !

  17. c spune:

    E vorba despre energia negativă pe care nu o mai doresc. Asta e tot.
    În rest, bine că nu e valabilă şi reciproca (şi tangenţa cu cei pe care îi iubeşti să te facă să îi urăşti mai mult pe ceilalţi…)

  18. male spune:

    Be careful what you wish for

  19. c spune:

    Hopa! Iar? (Si) despre alde-tine vorbeam…

Lasă un răspuns

