M-am gândit astăzi că, de fapt, una dintre temele importante ale societăţii de azi este falia profundă creată între RĂSPUNDERE şi RESPONSABILITATE.

Între atitudinea celui responsabil de ceva şi a celui care îşi asumă riscul, se înhamă fără obligaţii de „fişă a postului”, vine şi spune „eu sunt aici şi mă fac prezent”.

Suntem o ţară de responsabili complet lipsiţi de responsabilitate…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. pepi spune:

    Concluzia p care tu o prezinti cu tristete eu o consider varianta fericita fata de realitatea de azi, aceea. . . a lui Dorel .

  2. sictireli spune:

    Ai zis bine: „Suntem o ţară de responsabili complet lipsiţi de responsabilitate…” Da, SUNTETI. Eu nu fac parte din Romania despre care faci vorbire. Puah! Sa iau putina distanta. Hai, ma, nu te supara. A fost o aroganta. 🙂

Lasă un răspuns

