Azi ne-am întâlnit, noi ăia care spargem norii blogosferei giurgiuvene…

Ne-am întâlnit, am vorbit muuuult şi pe multe voci, nu ne-am prea înţeles, am pus-o de un chix fâsâitor. Şi totuşi…

Tocmai alea multe voci îmi dau mie impresia că poate ieşi ceva-ceva. Fiecare cu stilul lui, fiecare cu ideile lui, maxiblogul local (tâmpită idee aia cu „Rechinii”!, parcă văd c-o să rămână, fir-ar-al dracu’…) are şansa să devină un Babilon armonios. Unitatea în diversitate…

Singurele ingrediente necesare ar fi buna-credinţă, toleranţa şi tenacitatea. Ne mai vedem!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

15 răspunsuri »

  1. sictireli spune:

    (Refren) Ce bine ne-ntelegem noi doi/ Parca-am fi unul nu doi…

    http://sictireli.wordpress.com/2010/03/07/primul-pas-pe-ecuatorul-blogosferei/
    Cam ce spui tu, spuneam si eu. Inseamna ca e de bine.

  2. c spune:

    Nici asa: noi-una? Fereasca Sfantul!

  3. sictireli spune:

    Eu zic asa. Am facut un pas. De aici este mai usor. Ca nu va fi ce dorim noi, este altceva. Poate ca nici nu este bine sa fie cum vrem noi. Cred ca Alex are mai multe de spus, dar nu a avut timp, si nici nu l-am lasat sa vorbeasca. Ar trebui sa-mi cer scuze, dar nu o fac. Nu vreau. 🙂 Dar ne va spune cum vede el problema. Sa-i lasam cateva zile de gandire.
    Sper ca nu-ti pare rau ca ne-ai furat 3 ore din viata? 🙂

  4. sictireli spune:

    America te asteapta si tu te gandesti la bloguri. Esti un om ciudat, fratica!

  5. sictireli spune:

    Pentru ca Muscalu nu a venit, i-am aplicat prima sanctiune. Il scot de pe blorgroll si-l repun daca imi ofera o motivatie sa o cred si eu.

  6. Nicole spune:

    Hai c-a fost misto. Am ras mult mai ales la partea cu ” Rechinii”. E bun numele dar nu inclin spre el, nu stiu cum sa me semnez ” rechina noptii”? Naspa.

  7. c spune:

    Ei, Sicti – tu si scuzele… N-ai mai fi tu! Ar fi pacat sa-l fi speriat de tot… Te punem pe tine s-o dai pe peisagistica!
    Nicol, da!, merge varianta cu „rechina noptii”. iti putem canta „god save the requeen”!

  8. Rabdare, tutun, un pahar cu vin, si-o pana de rechin.

  9. Waw….
    Buna-credinţă, Toleranţa, Tenacitatea.
    Am auzit undeva de astea..!
    Par a fi niste legi din parlament, sigur ceva oficial tot sunt!
    La fel, despre astea am auzit ca sunt puternice da……, nerespectate.
    I-mi vine in minte acum si cea mai respectata IGNORANTA!
    Pacatul prin Omisiune. Intr-o Sotietate ANOMICA, devine logic sa fie Norma si Lege!
    Nasol ce naste Ea!
    PeSeu:
    Care puteti fratilorr roadeti Oase(sunt unii care uita)!!
    Atentiee, sunt pe terminate

    Out off record : Calatorie placuta!

  10. Deplasarea ta in Statele Unite a inspirat o colega…Bubulina propune Hotblog !

  11. sictireli spune:

    Fratilor, de dragul traficului dati liber la papagali sa se exprime pe blogul vostru. Eu l-am ejectat deja. Pana nu invata sa se exprime romaneste, inteligibil si corect, dati cu flit ca va spurca blogurile. Poate sa se ascunda sub anonimat sau sub 100 de pseudonime. Prostia are o singura fata.

  12. c spune:

    Am eu un amic care imi explica acum cateva zile cum e cu regulile-fara-reguli ale internetului… Lupule-moralist-de-ce-esti!

  13. Sictireli spune:

    Tot o regula este si ejectarea unor asemenea elemente care-ti paraziteaza blogul.

  14. Madalin Paul spune:

    Pe cand o noua intalnire ? As fi curios sa particip..

  15. c spune:

    Omu’ are dreptate: ce Dumnezeu mai facem cu ideea?

Lasă un răspuns

