O săptămână de Washington este o experienţă imposibil de explicat în intimitatea ei. Senzaţia de Altă lume este atât de puternică, încât numai respirarea aerului din capitala americană poate însemna o înţelegere reală şi profundă a fenomenului. Am să încerc, totuşi, să îmi prezerv amintirile graţie blogului, care va avea, aşa, aerul unui jurnal.

Tot ce pot adăuga este că titlul postării este unul polisemantic, ales în consecinţă.

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

3 răspunsuri »

  1. sictireli spune:

    Chiar nu intereseaza pe nimeni ca te-ai intors?? Pe mine ma intereseaza. De exemplu ma intereseaza ce face America fara tine? Ohoo, cred ca-si plange in pumni, i s-au innodat lacrimile in barba :))

  2. c spune:

    Vaaai de mine, cât de rău eşti cu mine!!! Nemilos de-a binelea! Nu te gândeşti DELOC la sentimentele mele!!! Uite, pentru că tu, totuşi, mă bagi în seamă, am început să postez pentru tine, unicul meu cititor…

    P.S. Chiar, câte lucruri avem în comun – tu eşti „unicul cititor” – şi al meu şi tău!

  3. Sictireli spune:

    Lasa, C-ule, ca ne punem horn la bloguri si ne facem tiraj.

Lasă un răspuns

