Azi, pe la ora două (paiş’pce, pentru prieteni), s-a lăsat cu bătaie (REA!) la chestia de vis-a-vis de teatru („Cazinou”, îi zic pretenţioşii…). Ce să zic?, săbii ninja, arme albe sau de alte culori, pumni, picioare, sânge, poliţie.

Ce am aflat?

1) Cine conduce lumea noastră (aveau o linişte, o siguranţă şi o suficienţă „combatanţii” care au plecat singurei şi liniştiţi în limuzinele lor acasă, de te întrebai dacă poliţiştii nu le-au cerut, de fapt, autografe!);

2) Care este spectacolul preferat (se strânsese lume ca la urs!).

Frumoase meleaguri, Doamne!

Aşa e, Sfinte Petre…

Imagine nu pun, poate maine, „de la faţa locului”…


Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

12 răspunsuri »

  1. Sictireli spune:

    Ca se bat intre ei, ca se transeaza ca „fratii”, sa nu-i ,marunteasca altii, ma doare exact la 2 metri de umbra mea. Dar cand aud ca politachii sosesc la fata locului cu scopul declarat de a pune lucrurile in ordine, protejand astfel cetateanul care nu poarta cu sine sabie ninja si nu iau nicio masur…asta ma irita la culme. Tu-ti neamul tau de manuitor de pulan care te platesc eu din banii mei.
    Nu ai cumva si niste imagini, vreun filmulet, trase cumva cu celularul? Stii tu la ce-mi trebuie.

  2. […] 03/20/2010 de sictireli Am aflat! […]

  3. sictireli spune:

    Fara aprobarea ta mi-am permis sa preiau aest post pe blogurile mele, cu precizarea sursei.

  4. Mai spune-mi tu ca orice fac aduc vorba de politic. Pentru ca se intampla asa ceva in oras nu am cum sa dau vina pe biserica !

  5. c spune:

    @Sicti
    Poze eu unul n-am, are o colegă pe mobil. Ştiu la ce îţi trebuie, promit să îţi fac rost.
    @pepi
    Vezi, IAR aduci vorba de politic… Când am adus eu în discuţie politicul în postarea mea?
    Faptul că am afirmat că am văzut cine conduce lumea, nu are relevanţă! Nu o singură dată am afirmat că femeile conduc lumea, dar nu m-a acuzat nimeni că i-am făcut pe Obama ori Putin travestiţi.
    Pepi… you’ve got a problem…

  6. Nicole spune:

    S-au batut si? Nu am vazut niciun comunicat despre rafuiala, nimic. Deci…vax albina.

  7. c spune:

    Da… Daca nu e vreun comunicat, nu se pune! Saracul Caragiale, cum spunea el? „E scris, onorabile!” Astazi, daca nu apare in presa, nu exista!

  8. Catalina spune:

    Am vorbit ieri, la politie(multzam de informatie, apropro) si cica n-a murit nimeni :))) Parchetul ar trebui sa-si dea acordul pentru un comunicat, potrivit reprezentantilor IJP Giurgiu.

  9. c spune:

    Dacă acolo era cine am înţeles eu, n-o să şi-l dea…

  10. Catalina spune:

    Nu si l-a dat, ai avut dreptate.

  11. c spune:

    Nu, dar eu ştiu cine era acolo. Vă provoc, dragi prieteni din presă – cine credeţi că era? Hai – un personaj ultracunoscut în oraş… (Cine ştie să tacă-mâlc, nu e frumos să te uiţi în cărţile altuia!)

Lasă un răspuns

