O postare de pe blogul unui coleg de la Masca, fără nici o pretenţie de bloggăr, dar cu un condei şi, mai ales, cu o sensibilitate de invidiat! Fără link, e nevoie de apropbare pentru accesare, deci…

Young & Old, New or Past?

Sunt tanar, Doamna, tanar….
dar ma simt bosorogit.
sunt atat de multe lucruri de facut…
dar parca le-am facut pe toate…
imi plac lucrurile noi…
dar le prefer pe cele vechi…
vreau sa cunosc oameni noi…
dar nu-mi plac si nu ma intereseaza…
nu-mi mai plac nici cei vechi.
vreau sa devin altul,
fara a schimba nimic din mine.

Pentru că nu vreau să creadă nimeni, inclusiv eu, că am năvălit în intimitatea cuiva şi i-am furat un gând ascuns fără să anunţ, mărturisesc că am postat rândurile de mai sus pentru că mă simt teribil de empatic cu ele!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

