Ieri a fost ziua mondială a POEZIEI!

Habar n-am avut. Şi. ca mine, atâţia…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

9 răspunsuri »

  1. Catalina spune:

    Nici eu, dar ce bine s-a nimerit !:)

  2. nicole spune:

    Ieri a fost si ziua mondiala a apei si probabil multe alte zile mondiale. Nici eu nu am stiut, dar mi-a fost sete.

  3. Sictireli spune:

    Ieri, fara sa stiu ca este Ziua Mondiala a Poeziei, din joaca, am compus o poezie, dupa multi ani de pauza.

  4. alexandra spune:

    De ce e grav ? Îţi trebuie o zi mondială ca să simţi poezia?

  5. c spune:

    Nu, dar e necesară o reverenţă condescendentă într-o zi care marchează/celebrează rezonanţa la ce e mai frumos în noi…

  6. c spune:

    @Sicti

    Vedem şi noi poezia aia?

  7. c spune:

    Vaaaai, ce urât!

  8. sictireli spune:

    Ceule, NU, asta este poezia. Cu titlu cu tot.

Lasă un răspuns

