Am aflat cu surprindere ceva ce – zice-se – ar fi fost spus mai demult. Cică dl. senator (sau deputat?) Silviu Prigoană ar fi spus că nu e nici un dezastru dacă se renunţă la actorii de vârstă din teatru. Să vină cei tineri, să îşi pună bărbi şi să joace ei rolurile.

Domnule Prigoană, e ca şi cum ai lua un şchiop, i-ai pune o proteză şi l-ai pune în corpul de balet…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

10 răspunsuri »

  1. ema spune:

    sacaru prigoana mi-e mila de el, e sarac in cap 🙂 ai dreptate !!!!!!!

  2. ana maria spune:

    nu ma mira si din pacate ca el sunt multi…..multi saraci cu duhul

  3. anonim spune:

    ar fi bine sa afle aceasta replica a ta ……foarte inspirata

  4. c spune:

    Şi? Ce s-ar întâmpla dacă ar afla? Ar avea puterea să spună „aşa este, am greşit”? Ar avea ORICARE puterea să se recunoască oameni, egali cu erorile lor şi egali în faţa legii? Mă tem că nu. Şi mă mai tem că ăsta este şi motivul pentru care suntem conduşi cum suntem conduşi…

  5. storm spune:

    tu vorbesti de cum suntem condusi?tu ai puterea sa spui „asa este,am gresit”?tu vorbesti de lege?!

  6. c spune:

    Da, eu. Eu ăla care nu stau ca un laş nenorocit în umbră, ca să mă agit de acolo. Eu ĂSTA pe blogul căruia scrii tu, cel care nu există, care stă – iarăşi! – în umbră şi înjură, care nu e în stare (nu a fost şi nu va fi niciodată!) să creeze, ci numai să strice. Sau să vrea să strice, fiindcă, deşi e MULT mai uşor să strici decât să clădeşti, şi pentru demolări îţi trebuie energie. Pe care o „fantomă” nu o poate avea. Ia să vedem, ai curajul să nu fi în halul ăsta de anonim?
    Fii pe pace, întrebarea era retorică: ştiu că nu ai. Oricum, e ultima oară când eşti „muscă” pe blogul meu. De acum, până când te-oi semna, pa!

  7. alkatraz spune:

    Cred ca facea caterinca. Prigoana e cel mai mare actor 😉

  8. sictireli spune:

    Cu raspunsul asta te-ai racorit? La alta comparatie nu te-a dus mintea? Ma asteptam la mai mult din partea ta. Daca Prigoana a spus ce pretinzi tu (dar parca nu el a spus) este clar un idiot. Dar replica ta unde o incadram?

  9. c spune:

    La „ăla-care-îşi-pune-mintea-cu”.

  10. alexandra spune:

    Prea dur şi răutăcios ai fost ! Nu-i stilul tău.

Lasă un răspuns

