Acum câţiva ani, filmam într-un serial poliţist. Rolul era al unui cerşetor bănuit de crimă.

Arătam tare special, parcă eram o ceapă cu multe-multe cămăşi: două căciuli, trei treninguri, pantalonul legat cu sfoară şi nişte adidaşi ca vai de lume în picioare. În plus, murdărit din machiaj nu numai pe faţă şi pe gât, dar şi pe mâini. Una peste alta, o reprezentare vestimentară şi fizică a ceea ce se este definit ca fiind aurolacul.

Filmările întârziau, însă, iar mie mi s-a făcut teribil de foame. Aşa încât, dat fiind că „decojirea” din foile în care eram înfofolit mi s-a părut mult prea dificilă, am decis să merg aşa costumat până în piaţa din vecinătatea platoului de filmare.

Fabuloasă experienţă! M-am simţit privit şi tratat pentru prima oară ca fiind în mod real altcineva! În teatru există convenţia, acceptată de toată lumea, că, pentru o perioadă determinată, interpretezi un rol. Atunci, acolo, în piaţă, vânzătorii care mă priveau suspicios, ori cerşetorii care îmi aruncau priviri piezişe (eram un intrus…), m-au făcut să realizez cât de confortabil mă simt în pielea mea, cea pe care o lepădasem acolo, în rulota de pe platoul de filmare, cât de tare e ea lipită de personalitatea mea, şi cât de fragilă este posibilitatea reală a rezistenţei în absenţa ei…

Situaţia mi-a amintit de un pasaj din Urmuz – „Ieri mi s-a întâmplat un lucru îngrozitor: m-am întâlnit cu un cangur care m-a privit din punctul lui de vedere!”

P.S. Atât de tare m-a şocat situaţia, încât nu m-am putu abţine şi am telefonat unei cunoştinţe care locuia în apropiere şi i-am dat întâlnire. Un minut m-am fâţâit pe lângă ea şi nu m-a recunoscut!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

5 răspunsuri »

  1. teatrulmasca spune:

    Multumim, Cosmin!

  2. c spune:

    Cu drag!

  3. adra_bell spune:

    Interesanta experienta! Ar fi fost si mai interesant sa explorezi dar putin cam riscant

  4. Cosmin Sofron spune:

    sa-ti povestesc si eu cum am plecat de la o filmare cu o gaura de impuscatura in cap…si altele cateva prin corp! :))))

  5. c spune:

    Ahaaaaaaaaaaa!!! De-aia ai întârziat tu la ultima repetiție!

Lasă un răspuns

