Vine amiaza. Amiaza anului, desigur. E o degeaba în aer, o lene patriarhală pluteşte peste tot, nimeni nu mai ţipă, nimeni nu mai propune nimic, nimeni nu mai scrie pe blog…

Îmi amintesc de Slang şi de a lor Lene.

Încerc o trezire la viaţă. Mă gândesc care sunt cele mai mari trei dorinţe nesatisfăcute din viaţă (exclus sexualitatea!).

1. Dorinţa de a avea etern 30 de ani.

2. Dorinţa de a mă întoarce în timp, ca să rearanjez lucrurile.

3. Dorinţa de a avea o casă cu curte. (asta încă e fezabilă…)

Leapşa! să vă aud Pepi, Cătălina, Alexandra (Popescu, draga de ea…).

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

18 răspunsuri »

  1. Sictireli spune:

    Lasa lenea şi leapsa si spune ce s-a intamplat cu tine la concursul pentru postul de director la Teatrul Valah.
    Vezi ca nu degeaba sunt eu SICTIRELI???

  2. c spune:

    O să spun, un pic de răbdare. Un pic, nu arde!

  3. unul spune:

    lene, leapsa… Foarte frumoasa si sugestiva imaginea.

  4. Catalina spune:

    Leapşă preluată, dar data viitoare cere-ne cel puţin 10 dorinţe nesatisfăcute :p

  5. my self spune:

    Am o lene de ma doare. Vreau sa scriu, dar degetele nu ma asculta, creierul e in levitatie asaltat de inspiratie, dara fara capacitatea de a decide care este tema. Impartasesc aceasta lene din care sper sa ies curand.

  6. sictireli spune:

    Daca as primi o astfel de leapsa nu i-as intoarce celui ce mi-a dat-o si obrazul celalalt, i-as mardi un pumn in figura. Leapsa pentru fata de pension careia li s-a intrerupt ciclul cu andreaua. Cosmine, ce-ai patit, nene? Ceva mai consistent nu-ti iese din cap?

  7. c spune:

    OK, OK, reformulez:

    Vine căldura, fraţilor. Căldura aia idioată de vară, normal. E o stare de aia-măsii în aer, o leşinătură fleşcăită se varsă peste tot, nimeni nu mai bagă pe nimeni în mă-sa, nimeni nu mai molfăie pe blog…

    Îmi amintesc de Pink şi de a ei Boring.

    Încerc o trezire ca după beţie. Mă gândesc care sunt cele mai mari trei obsesii/perversiuni nesatisfăcute din viaţă (exclus literatura!).

    1. Dorinţa de a avea etern 18 de ani (vârsta primelor experienţe beton -marihuana, muierile, beţiile) .

    2. Dorinţa de a mă întoarce în liceu, ca să-i aranjez faţa profei de chimie care m-a lăsat repetent.

    3. Dorinţa de a avea o vilă şi un Maseratti. (la asta încă lucrez…)

    Sună mai „dur” aşa, da? Am scăpat de andrea?

  8. Cătălina spune:

    Cosmin, ce trebuie sa facem acum, sa (re)luăm leapşa, updatată… cu obsesii??? :)))
    Sictireli, tocmai ce i-ai mardit tu un pumn, ce-ai cu el???? :)))))

  9. c spune:

    NUUU, NUUU Cătălina! A fost un răspuns, aşa, la o cârâială a lui Sicti. Care e firesc să dea cu pumnu’, altminteri n-ar mai fi el. Dar noi (şi) de aia îl iubim, nu? (Adică de masoschişti…)

  10. ................ spune:

    3. Dorinţa de a avea o vilă şi un Maseratti. (la asta încă lucrez…)

    Din ce in ce mai evident.

  11. sictireli spune:

    Ei, da. Este altceva. Tot nu ne-ai spus care-i faza cu Teatrul Valah. Examenul a fost si el o leapsa?

  12. c spune:

    Nu, n-am spus.

  13. sictireli spune:

    Aud ca pleci din tara foarte curand. Unde si de ce? Dar mai ales sa-mi spui daca ai de gand sa te intorci? Cu alte cuvinte esti sau nu prost? :))

  14. sictireli spune:

    Bai, daca nu spui tu cum ai fost lucrat si care a fost treaba cu examenul de director la Teatrul Valah, o sa spun eu. Si e de rau, ca ce mi-au auzit ureeechileeee…

  15. c spune:

    Cui slujeste?

  16. sictireli spune:

    Te-ai resemnat. Te simt. Te-ai scarbit. Te simt. Vrei sa abandonezi, daca nu cumva ai si abandonat. Parca nu esti Cosmin cel pe care-l cunosc eu. Ce s-a intamplat cu tine in toata aceasta perioada?
    Cui foloseste sa spui ce s-a intamplat la Teatrul Valah? Nu stiu. Oricum nu sunt suficiente injuraturi pe lume pentru ceea ce s-a intamplat si pentru protagonistii acestei magarii. Stiu ca vei pleca din oras. Dintr-un oras care-si devoreaza copiii de valoare. Si nu are multi. Vrei sa pleci. Te inteleg si te aprob. As fi facut la fel daca mi s-ar fi intamplat o astfel de nedreptate. Daca-ti amintesti, mai in gluma, mai in serios, te-am intrebat de ce ai renuntat la Bucuresti pentru Giurgiu. Presimteam ca ceva nu este in regula. De ce mi-a fost teama nu am scapat. Dar poate e mai bine asa. Poate-ti trebuia acest sut. Nenorocirea nu e la tine. Nenorocirea este la noi. Ca noi traim cu ei. Ce mai pot sa spun. Sa fie bine.

  17. c spune:

    Sunt inca aici. Si sunt inca cel pe care il cunoaste lumea. Putin mai matur, atata tot. Intelegand ca vehementa este o atitudine care, uneori, iti face rau, te face necredibil.
    Plecarea? Nu stiu. Nu am discutat inca nimic cu nimeni. Nu e momentul deciziilor radicale. E prea la cald. E vara si e cald.

  18. joker spune:

    Ma rog daca la imbacseala asta caragialesco-burlesca i se poate spune vara..inseamna ca inca sunteti fooarte permisiv.
    Eu vad pe strazi ,putrefactie in stare pura.
    Depinde ca in totdeauna de indulgenta, toleranta, interes si dispozitia subiectului in a face o simpla..exprimare

Lasă un răspuns

