De o vreme tac. N-am ce scrie, aşa că am decis să nu bat câmpii numai de dragul să pun litere pe ecran.

Acum… tac şi ca recul. Am vorbit, am spus ce am avut de spus, aşa că am amuţit şi din dorinţa extazului liniştii. Dar cred că anumite limpeziri sunt necesare. Şi ele vor avea legătură, evident, cu perioada specială pe care o parcurg, cea a despărţirii de funcţie pentru întoarcerea la post.

Încep cu un „prolog”, datorat unei postări de acum o vreme, în care Sictireli mă provoca să vorbesc. N-am făcut-o şi, deşi caut anumite clarificări, vor rămâne mai mult ca sigur lucruri nespuse şi după demersul ăsta. Şi asta pentru că e greu să tai cu drujba în locul în care e necesar bisturiul. Sunt oameni atacabili după cele trăite în ultimele luni, care însă au avut atitudini notabile înainte. Şi mi-ar părea rău, în principal pentru mine, să mă încarc cu energii negative referitoare la anumite persoane.

În fine, spuneam că o să aduc anumite lămuriri asupra momentelor trăite în ultimii doi ani şi două luni, demers necesar ca o datorie faţă de anumite persoane pe care le-am simţit aproape şi care au avut încredere în mişcările mele. Nu am nici o îndoială, însă, blogul va fi vizitat şi de liota de dihănii care au mişunat pe lângă mine (departe, din fericire!). Fiindcă că îi bănuiesc şi anticipez, pentru ei – o singură speranţă: sper ca Mondialul actual să îl câştige Argentina lui Maradona!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

3 răspunsuri »

  1. sictireli spune:

    Daca tu crezi ca merita… atunci pentru toti… vorba lui Maradona.

  2. alexandra spune:

    Lamuriri pentru cine? Cei care au fost si sunt aproape sunt sigur lamuriti. Drept urmare, pentru cine?

  3. c spune:

    Pentru adevăr. Şi pentru tăcerea pe care (mi-)am impus-o atâta vreme şi care a creat uneori confuzie.

Lasă un răspuns

