Pentru prima dată de dând am plecat din Giurgiu am avut o enormă senzație de furie. La împodobirea bradului de Crăciun, la Masca. A fost frumos, au fost copii, am fost copii, am cântat, prin aer a plutit sărbătoarea și… mi-am amintit de serbarea  similară de acum un an, de pe platoul din fața Valahului. Un brad imens, copii – gârlă, colinde cântate în cor, mere și covrigi, felicitări, minunat!

Anul ăsta, platoul din fața teatrului nu va găzdui vreun brad. Celor care au făcut posibil asta – un singur gând: proștilor!

Fotografiile de la Masca – pe aici:

http://www.flickr.com/photos/mascateatru/sets/72157625582007726/with/5253780095/

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

7 răspunsuri »

  1. eumiealmeu spune:

    hai, sa nu fiu chiar atât de rea, că nu sufăr eu din cauza asta: răilor, de ce supăraţi oamenii?

  2. teatrulmasca spune:

    no comment, cosmine! iti inteleg supararea||! crezi ca la cate NE fac le pasa astora de brazi, de copii, de parinti, de bunici, de familii in general, de oamenii astia, de romani, si, ca sa fim drepti, ii doare in ..de tara asta !

  3. c spune:

    E drept. Poate de asta singurele dureri care îmi persistă în suflet sunt cele pe care ni le provocăm, din greșeală, noi nouă. ”Noi”, cei cărora ne pasă – de copii, de părinti, de bunici, de familii în general, de oamenii ăștia, de români, de țara asta…

  4. AlexGhe spune:

    ar fi fost bun un brad acolo dar la ce haos coloristic e in pjb probabil au gandit intr-un moment scurt ca nu e nevoie. Acum Giurgiu se prezinta in mod deosebit pentru sarbatori, gropi muuulte ce nu se vor mai vedea de balti si mocirla, apoi gropi simai multe dupa ce trec tractoarele antice cica sa dezzapezeasca, case posomorate, si un nea nicu de giurgiu fericit ca a mai apucat un an pe tron. Dar ..noi sa fim sanatosi, nu avem nevoie de bradul de la valah sau becurile arse din oras pentru a simti craciunul , fiecare cu aia masii nu? totusi se va tine targul de la turn, e ceva dar asta numai prin efortul stim noi cui. 🙂

  5. cristijoker spune:

    Foarte frumos a fost anul trecut la impodobire, imi aduc aminte cu mult drag de tot. Anul asta sincer nici nu ma asteptam ca sa se mai faca ceva la Valah cum a fost anul trecut.

  6. c spune:

    @AlexGhe
    Indiferența, mediocritatea, obtuzitatea, despotismul, lipsa de caracter, stau și mă întreb mereu – cine să fie de vină pentru halul în care trăim în afara și înăuntrul nostru?

    @cristijoker
    Nu aș fi dorit să fie neapărat ceva ca anul trecut; aș fi vrut să fie ORICE!

  7. Mugurel spune:

    Oameni buni , impodobiti-va brazii de-acasa ,
    pe cei ai sufletului vostru si apoi e normal sa
    tanjiti la un brad comun . Craciunul nici nu a venit
    daramite sa treaca si , daca chiar aveti nevoie de
    unul , il vei gasi ….poate nu acolo unde mi-ar fi placut
    si mie sa fie ( prietenii stiu de ce !!!! ) dar va fi .
    Sa nu intinam amintiri dar nici prezentul …

Lasă un răspuns

