Prima ninsoare, Vaaaaai, ce frumos! Să ne bulgărim să țopăim, să ne umplem sufletul de frumusețea iernii!, nu?

Cică îți place anotimpul în care ești născut, ai o apetență superioară față de perioada în care ai făcut ochi. Uite – bunăoară cazul meu: născut în februarie, NU SUPORT iarna. Mi-e frig, mă ud la picioare, e aiurea rău. În plus, iarna înseamnă tapaj: în timp ce vara ai nevoie exclusiv de o sursă de apă (ca să nu mori de sete și să nu puți), iarna îți trebuie bani mai mulți, ca să te înțolești bine să nu îngheți, întreținerea te costă crunt, ai nevoie de lanțuri la mașină…

Să vă placă vouă iarna!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

9 răspunsuri »

  1. Dana spune:

    Sunt complet de acord cu tine. Si eu sunt nascuta la sfarsitul lui noiembrie si tot nu-mi place frigul. Poate chiar sunt mai friguroasa ca tine.

  2. Irina spune:

    Salutari! Un gand mic referitor la inversunarea „blanda” impotriva Frigului&Co.: sunt nascuta iarna in decembrie, pe la inceput asa: Bestial! Ma uit pe geam acum si bate vantul niste fulgi de nu poti sa crezi, si vad si turturi; minunat! De-abia astept sa ies afara din lucarna asta de zici ca este „pestera” din piata Notre Dame (sigur ai citit „Cocosatul….” :P) si ghici ce, sa ma bat cu zapada. Deja am programat totul si sunt cum nu se poate mai fericita.

    Si-acum o intrebare… asadar nu-ti place iarna… s-atunci ce ma impiedica pe mine sa iti citesc blogul? Aaaah, da… niste chestii mici albe care cica plutesc pe aici… mmm, nu imita fulgii de zapada, nu; nu, ma gandeam eu, doamne fereste de asa ceva!

    😀

  3. c spune:

    @Irina
    1) La mulți ani, decembristo!
    2) Se dau:
    – Iarna, cu ninsoarea, bulgării, țurțurii, derdelușul și sania aferentă (superofertă – ce scriam în postare plus aglomerația generată de traficul care se împute ori răceala invariabilă…);
    – Vara, cu lenea de pe plaja aproape pustie (dacă știi unde să mergi…), drumețiile spre Omu, Retezat ori Moldoveanu, cele 2 cârpușoare pe care le ai pe tine și care îți sporesc impresia de libertate (și aici e superoferta: berile pe care le bei cu prietenii ori bălăceala în apa călduță ca ceaiul).
    Eu aleg vara. Tu, am priceput, iarna, OK, dacă asta te face fericită. Pe bune! Ți-o spune un februarist îndrăgostit nebunește de partea cu muntele vara!
    PS. WordPress-ul. mama lui, nu oferă widget cu palmieri și pahare de limonadă. Mi le-aș fi pus, numai să îmi alin dorul…

  4. Irina spune:

    Frumusetea este in flexibilitate… desi nu cred ca de la asta vine. Si eu visez vara la 90% dintre lucrurile descrise de tine. Nu merg „pe” munte pentru ca nu am avut niciodata cu cine, dar as fugi (si am fugit) „la” munte fara sa ma gandesc de doua ori. Balaceala nu era „my thing” dar a devenit vara trecuta. Asa ca vezi tu, eu ma bucur de fiecare anotimp 😀 I WIN! 😛 … bine, ma bucur doar 50% de primavara, dar in rest… le astept pe toate cu aceeasi bucurie 🙂 😉

  5. alexandra spune:

    Invata sa iei ce e mai frumos din fiecare anotimp- plimbarile prin parcuri si scartaitul zapezii, mirosul de brad si cozonaci, colindele, vinul fiert, muntele plin de zapada/e superb/, caldura din casa cand afara ninge. Gandeste-te la un fotoliu langa soba, da..la o bataie cu bulgari, la un brad scuturat de zapada….

  6. c spune:

    @alexandra
    LA CALDURA SI LA SOAREEEE!!!

  7. alexandra spune:

    La o pensiune langa Cheile Gradistei.. la zapada neatinsa…ca niste cuvinte nespuse

  8. Sictireli spune:

    Sunt nacut in a doua jumatate a lunii noiembrie. Nu suport iarna, Imi vine sa fac pe ea ce face negroteiul din imagina de mai sus. Doar ca eu nu fluier, injur.

  9. c spune:

    @Sicti

    De-al meu!

Lasă un răspuns

