Mi-am făcut cont pe Facebook. Să nu mai aud pe nimeni că n-a știut unde îmi găsește blogul…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

4 răspunsuri »

  1. :)))))))))))))))) nu pot sa cred ! Si toata pleiada de argumente in combaterea a ceea ce eu sustineam ?Acum, nu ma deranjeaza sa spui : Pepi, ai avut dreptate!

  2. c spune:

    Pepi, Facebook-ul e o prostie din cauza PROFILULUI celui care postează! Împinge către o cruntă superficialitate! (”Eu cu Pisu al meu, în Piața centrală din Bruxelles”, ”Eu, la ziua lui Mimișor, cu Mițu și Pușa”, ”Visând la fericire”. Să o iei razna!!!) Comentarii tâmpite, note anapoda, declarații idioate de interese care nu fac altceva decât să xconvingă DEFINITIV că nenea/tanti userul respectiv este un bou/vacă!!!
    În rest, ideea nu e rea, deși un picuț cam globalizantă, integratoare și – ține minte! – securistă…

  3. Dana spune:

    Hei! Nu va pune nimeni sa vedeti fotografiile alea si comentariile lor. Face Book dupa mine e doar o varianta de a gasi cunostinte de care n-ai mai auzit de mult si, cel mai important, o varianta de a pierde timpul (vezi joculetele!). Cine se agata pentru mai mult de chestia asta, oricum ar fi pierdut timpul pe mess sau ceva asemanator.

  4. alexandra spune:

    Nu poti sa combati ceva pana nu il cunosti foarte bine. S-ar putea sa constati ca iti place foarte mult. Cunosc oameni care sustin cu indarjire un mod de viata / fara a cunoaste cat de bine poate fi si altfel .

Lasă un răspuns

