Pe 2011 (adică două mii UNSPREZECE!), agenda în zece puncte de lucru a vieții mele arată cam așa:

1) Să mă dezvăț definitiv (parte mi-a reușit deja…) de năravul de a înjura;

2) Să reușesc măcar un rol de care să fiu din nou mândru;

3) Și o colaborare cu o casă de producție pentru un rol într-un film;

4) Să îmi umplu timpul liber (cu care m-am întâlnit în ultima vreme și l-am gestionat idiot) într-un mod mai trainic – fie să încep să scriu, fie să pun pe picioare o afacere;

5) Să învăț să cânt binișor la ukulele;

6) Să ajut major o persoană care să fie în nevoie;

7) Să ajung să vizitez cel puțin un (alt) loc minunat de pe planetă;

8) Să urc pe Făgăraș cu câțiva oameni pe care îi prețuiesc;

9) Să stric relația minunată pe care o am cu singurătatea;

10) Să produc din ce în ce mai puțină suferință persoanelor care mă iubesc.

Numai atingerea (în totalitate sau în parte) a obiectivelor mă poate lăsa, anul viitor în decembrie, să mă consider ori ba mulţumit.

_____________________________

Aşa, ca leapşă universală… ale voastre cum sună?

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

8 răspunsuri »

  1. alexandra spune:

    1. Sa ma las de fumat
    2. Sa nu mai injur( si eu)
    3.Sa invat ca eu sunt ceea care contez.
    4. Sa am puterea sa-mi strig de fiecare data supararile.
    5. Sa invat sa iau ceea ce mi se cuvine.
    5. Sa iubesc.

  2. sictireli spune:

    Mi-as dori sa-mi pot face planuri pentru un an intreg. In conditiile actuale imi fac planuri trimestriale. Pe primul trimestru imi doresc in primul rand sa apuc primavara. Apoi, voi mai vedea.

  3. c spune:

    @alexandra
    Nu pricep: daca trebuie sa inveti ca tu esti ce(e)a care conteaza, dar si sa iubesti, mai scurt – nici nu iubesti nici nu esti iubita… Atunci…?

    @sictireli
    In Alexis Zorba, a lui Kazantzakis, omu’ se intalneste cu un batran, care planta un puiet de maslin (asta infructeste foarte greu) si il intreaba „ce faci, mosule, plantezi un maslin???”, la care batranul ii raspunde „eh, fiule, eu ma port ca si cum nu voi muri niciodata”, „ca sa vezi, eu ma port ca si cum as muri in fiecare zi”. Raspunsul e unul exceptional: „pai, fiule, e unul si acelasi lucru!„. Asa ca, pesemne, si eu mi-am dorit, fara sa realizez, acelasi lucru ca si tine, numai ca in mai multe puncte…

  4. Dana spune:

    Abia astept sa realizezi punctul 2 de pe ordinea de … an! Si punctul 3!
    Ce-as vrea sa realizez in 2011?! Grea intrebare.
    1. Sa ajung (din nou) la Gura Portitei.
    2. Sa-mi gasesc un alt serviciu unde sa nu mai fac tot eu si ce-ar trebui sa faca altii.
    3. Sa-mi ajut nepoata sa joace in al treilea filmulet (poate tot la tv).
    4. Si ce s-o mai ivi… astept ce-o aduce anul… daca nu chiar ceasul.

  5. alexandra spune:

    concluzie eronata :Poti sa iubesti uitand de tine pentru celalalt..
    probabil nu sunt…

  6. alexandra spune:

    pentru sictireli: cred ca toti ne facem planuri pentru tot anul sperand sa convingem soarta sa ne lase sa-l traim!

  7. cristijoker spune:

    1. La fel ca voi toti, sa injur mai putin, sau chiar deloc.
    2. Sa vorbesc mai putin si sa muncesc mai mult.

  8. […] mine însumi, de dorințele cu care l-am așteptat. Îmi e ușor să o fac, uitându-mă la scriam aici acum un an. Din ele toate, ce a ieșit? Mai nimic – înjur tot “parțial”, rolul […]

Lasă un răspuns

