A fost pentru a doua oară când mi s-a întâmplat ca ”trecerea dintre ani” să mă găsească singur. Prima dată, acum cinci ani (sau șase?, sau șapte?), eram așezat pe fotoliu, stinsesem luminile și așteptam, cu un pahar de Pepsi în mână, să aud bucuria din bloc și să simt focurile de artificii cum îmi ard întunericul camerei. Acum, lucrurile au stat mult diferit: am ieșit în stradă, în piață și m-am amestecat cu lumea. Am vrut să fac o ”baie de bucurie”. Dar am avut parte de o teribilă revelație: dacă acum câțiva ani, singurătatea mi s-a părut liniștitoare, de data asta, ea m-a apăsat – aveam impresia că toată lumea se zgâia la mine ca la un intrus care s-a rătăcit solitar nu într-o mare de oameni, ci într-una de parteneri, rude ori prieteni.

Și am înțeles ceva: singurătatea e o stare intimă. Expunerea ei e indecentă.

 

P.S. O urare de an nou în consecința stării de atunci:

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

13 răspunsuri »

  1. Jorjet spune:

    Corect spus…expunerea singuratatii este indecenta!

  2. alexandra spune:

    De unde atata singuratate?

  3. ada spune:

    vad ca nu mi-ai postat commentul, imi cer scuze! nu era un atac la persoana, ci doar pura curiozitate… e ciudat ca un barbat…asa ca tine… sa fie singur in seara dintre ani. si e si pacat 🙂

  4. ada spune:

    vad ca nu mi-ai postat commentul, imi cer scuze! nu era un atac la persoana, ci doar pura curiozitate… e ciudat ca un barbat…asa ca tine… sa fie singur in seara dintre ani. si e si pacat

  5. c spune:

    Păcat? Păcat e să fii singur când ești lângă alții! Singurătatea… solitară (da, știu, e forțat, dar înțelegi ideea, nu?) nu e gravă. E doar o situație, nu o stare.

    P.S. Ce repede schimbi calculatoarele, dar câtă memorie în privința mesajului!

  6. ada spune:

    Inteleg la ce te referi, dar oricum e pacat!
    PS: oau, esti bun! ai vazut ca s-a trimis dupa 2 ip-uri… inteleg acum de ce roiesc femeile in jurul tau, esti priceput la toate! chiar nu ma poti ajuta si pe mine cu calculatorul? fac cinste cu un vin bun! 😉 -am probleme cu el si cand am vrut sa postez prima data mi s-a blocat, asta e cauza pt care am trecut pe cel mobil.

  7. c spune:

    Staaaai un pic:
    Treaba cu roitul e o ”legendă urbană”, propunerea cu vinul e ok – noi adeseori rămânem cu spectatorii , la Masca, la un ceai sau un vin după spectacole, iar în privința calculatorului tău… ce să zic? Vorba cuiva: dacă eram așa bun, făceam naibii o meserie cinstită 😉

  8. ada spune:

    Eh, stii zicala aceea veche:” unde nu e foc, nu iese fum” asa si cu „legenda” asta. Iar legat de treaba cu vinul: ce, vrei sa vin cu calculatorul in spinare la Masca? Macar de e asa, spune-mi cand ramaneti cu spectatorii dupa, ca eu nu am prins niciodata asa ceva…si de venit la teatru am tot venit.

  9. c spune:

    Se poate, dar să știi că fumul are și încăpățânata calitate de a exista și după ce focul se va fi stins de mult.
    Iar la Masca vinul și ceaiul se beau la ocazii (poate mâine, la Tango, prea e de Sf. Ion – îți sună cunoscut numele?); oricum, cu spectatorii vorbim la fiecare sfârșit de spectacol, în curtea interioară. Chiar dacă nu au calculatoare în spate…
    Și încă ceva: frumos și îngrijit stil ai. Știai.

  10. ada spune:

    Hmmmmm, nu cred in vorbe goale. Fara un sambure de adevar!
    Tango-ul l-am vazut, la putin timp dupa ce a fost scos. Minunat spectacol!!! Mi-ar face mare placere sa il revad.
    Stil? Am sa iau remarca ta ca pe un compliment, daca nu te deranjeaza. Si nu, nu stiam. Adica, mai exact, nu m-am gandit niciodata la asta. Multumesc! 🙂

  11. c spune:

    Ba eu sunt sigur că știai!
    Cu plăcere!

  12. ada spune:

    Nu inteleg la ce te referi, dar iti multumesc de compliment! Cine stie, maine-poimanine imi fac si eu blog… 😉

  13. c spune:

    N-ar fi rău… ada. Deși nu cred – nu ești genul.

Lasă un răspuns

