Stau la „intersecția” câtorva supermarketuri „clasice”, ca să le spun asa… NIC – exclus, MEGA IMAGE – acceptabil, dar alegerea mea se îndreaptă spre ANGST. Motivul? Unul atât de simplu, dar atât de important pentru mine. Angajații de acolo au cu toți un comportament atent fată de mine, clientul de zi cu zi, casiera îmi pune produsele în pungă, iar bodyguardul se repede să mă ajute cu coșul care trebuie pus la loc.

Atât de simplu, nu-i așa? Dar atât de productiv: nici măcar nu știu dacă prețul la ANGST e mai mare ori mai mic decât la „vecini” – nu m-a mai interesat. Și asta pentru că oamenii ăia îmi dau ceva ce în România se cere de câțiva ani!

NU, NU A FOST O POSTARE PROMOȚIONALĂ, CI UNA CU NĂDUF LA ADRESA MÂRLĂNIEI DIN ROMÂNIA!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

6 răspunsuri »

  1. Irina spune:

    Exact din aceleasi motive am ales si eu acelasi supermarket si as adauga ca au sarmale buuuunee!

  2. Razvan spune:

    asta face diferenta atunci cand iti pasa: respectul.
    care pleaca de la propria persoana si se duce la un nivel diferit de cel al aparentelor.

  3. c spune:

    @ Irina
    Să nu iei însă caltaboș!

  4. c spune:

    @ Răzvan
    Poate trece apă multă peste… istorie!, nimic nu se va schimba aici.
    Și nu, nu sunt nici pesimist, nici cinic.

  5. Andra Dumitru spune:

    Asta inseamna nici mi mult nici mai putin decat Amzei. Si eu sunt in fan clubul Angst. Au salata de vinete si ceai bun.

  6. c spune:

    Salata de vinete n-am încercat-o. Ceai???

Lasă un răspuns

