O veste bună pentru maimuțele din zodiacul chinezesc: de azi am ieșit din anul tigrului, deci s-a terminat iadul!

O veste aproape bună pentru vărsători: prin martie cică se iese din ”luna neagră”!

Măi astrelor, știți ce? ERA ȘI TIMPUL!!!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

4 răspunsuri »

  1. Dana spune:

    Sa nu-mi spui ca tu crezi in asa ceva?! Parca mai discutasem candva ca toata povestea asta cu zodiac si horoscop e doar o modalitate de facut bani pe spatele naivilor.

  2. c spune:

    Asta ai spus TU! Eu n-am zis niciodată așa ceva!
    Și știi ce? Cert e că de câteva luni încoace îmi merge ca naiba! Așa că am din ce pasă neagră scăpa…

  3. Daniela Tone spune:

    🙂
    Nu cred in prezicerile horoscopului dar am observat ca eu care sunt Scorpion am acelasi temperament ca si bunica sotului care era Scorpion si tatal sotului care este Scorpion. Poate fi doar o coincidenta dar uneori parca ar fi rudele mele si nu ale sotului. Ne trezeam la aceeasi ora dimineata si eram singuri care se trezeau la ora aceea.
    Mai cred ca este bine sa vedem preziceri pozitive atunci cand lucrurile nu stau prea bine pentru noi.
    Repet ca nu cred in acele preziceri, dar poate ca pe unii ii ajuta.

  4. c spune:

    Am mai spus-o: cred în informația pe care, genetic, o recepționăm de la părinții care sunt minați de anumite stări în funcție de anotimp, de vreme.
    Mai limpede: cei CONCEPUȚI în mai, când natura explodează, vor fi mereu persoane solare, pozitive, optimiste. (Mai puțin în ultimul lor an…)

Lasă un răspuns

