Cineva spunea că o greșeală e cu atât mai periculoasă cu cât conține mai mult adevăr.

Acum patru zile invitam lumea (pe pagina de blog și pe facebook) să doneze bani pentru un copil bolnav. Ieri am găsit filmul ăsta. Care îl are în prim-plan pe unul dintre purtătorii celor mai toxice mesaje sociale din România. Care însă se dovedește a fi un suflet sensibil. Primitiv-sensibil!

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

4 răspunsuri »

  1. Daniela Tone spune:

    Se pare ca acel mesaj nu mai este.

  2. Daniela Tone spune:

    Din pacate stiu ce inseamna sa fi neputincios atunci cand copilul tau are nevoie de tine. Noi am fost mai norocosi si am scapat cu bine din accidentul pe care l-am avut acum 2 ani.
    Ma bucur ca a ajutat-o. Am ramas fara cuvinte.

  3. c spune:

    Da… Și pe mine m-a impresionat gestul. Suntem, poate, prea drastici în aprecieri…

Lasă un răspuns

