Ultima emisiune a Marinei Almășan a dezbătut tema de largă rezonanță națională a unui filmuleț cu tentă sexuală care îl viza pe un băiat britanic care am înțeles că ne reprezintă la Eurovision și care cei de la Cancan au considerat ca e difuzabil.

Povestea în sine, dincolo de amintirile personale din războiul Violeta Teașcă vs. Cancan din perioada directoratului meu (am o postare despre chestia asta, pe undeva pe blog, în urmă…), mi-a trezit sentimente de iritare. Mai precis, interviurile stradale, în care trecătorii erau chestionați cu privire la scandalul propriu-zis.

Majoritatea tinerilor au răspuns ceva de genul E treaba lui, nimeni nu are dreptul să se intereseze de viaţa intimă a nimănui! I-auzi!!! Măi, dar toţi!!! Bine-bine, e pollitically correct, pari un tip dezghețat şi modern dacă afirmi una ca asta, DAR!

Dar dacă tinerii patriei au o atare atitudine faţă de invadarea spaţiului privat, DE UNDE TONA AIA DE ACCESĂRI A FILMELOR CARE NE PREZINTĂ FEL DE FEL DE PERSOANE ÎN IPOSTAZE INTIME??? CINE SE UITĂ LA AŞA CEVA? SAU E O IPOCRIZIE CA LA JOCUL ĂLA PE CARE ÎN POMENEAM ÎN TITLU?

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. Daniela Tone spune:

    Sunt satula de ipocrizia care ma inconjoara. Impotant este sa nu spui, chiar daca o faci. Recunosc ca sunt uneori curioasa si am mai tras cu ochiul, dar nu ma atrag genul asta de evenimente. Sunt o persoana careia nu i-a pasat de „gura lumi” si nu as putea sa stau sa ii judec pe toti.
    Ieri cautam filmulete cu anumite vedete, pentru anumite produse pe care spun ele ca le dau copiiilor lor, intamplator am vazut mai multe filmulete, despre viata lor privata, pe care nu le-am accesat. Am avut senzatia ca as pierde prea mult timp din putinul timp pe care il am, pentru a sta la calculator.

  2. c spune:

    Noi am avea o chiar o societate frumoasă, la nivel declarativ – de la oamenii politici, până la vecinii de scară. Doar că… În ”Copiii fiarei”, Cristian Tudor Popescu scria că ar prefera oricând o societate în care oamenii să iși plângă mai puțin de milă unul altuia, prin cârciumi, la un pahar de vodcă, dar să și miroasă mai puțin a urină prin lifturi…
    Din păcate, însă, așa cum bine spuneai, trăim într-o lume în care judecatul aproapelui ar trebui trecut în CV la rubrica ”hobby”…

Lasă un răspuns

