Am dat într-o doară o căutare ”Lunga călătorie cu trenul” și am avut surpriza să constat… asta!!!

Mulțumesc celui care a postat primul film, cu dedicație (deși recunosc că aș fi fost la fel de curios să știu cine e…)

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

2 răspunsuri »

  1. Razvan spune:

    eu am gasit tot filmul aici 🙂

    http://www.trilulilu.ro/alessia31/0bd010c5d15393

    si am fost bucuros sa te ravad, asa cum te-am cunoscut (in afara de pleata). oricum, filmul a fost facut destul de aproape de vremurile alea…si sa cad in desuet…”eh, ce vremuri!…”

  2. c spune:

    Să știi, Răzvan – erau frumoase vremurile. Mai ales prin prisma vârstei pe care o aveam…

Lasă un răspuns

