Mișto primăvara asta. Ba soare, a ploaie, ba cald, ba frig. Ca să îl parafrazez pe il lider maximo, la noi primăvara nu-i ca primăvara… Și, tocmai când mă gândeam mai abitir la schimbarea necesară de vreme, am realizat că aștept o himeră.

OK, vremea o să se schimbe, dar atât. Eu am să fiu în continuare nemulțumit de ea, de prea caldul sau prea uscatul de afară, de prea praful sau prea mai-știu-eu-ce-ul. Pentru că… așa sunt eu, iar eu nu mă schimb! Că doar nu sunt anotimp!

Chiar în locurile unde mi s-a părut că m-am modificat, că am devenit altceva ori altcineva, de fapt nu am făcut altceva decât să dezvolt sau să las să iasă din mine ceva ce, într-un mod straniu, deja exista, latent, dar neștiut. Nu cred că omul poate deveni altceva decât este de fapt, chiar dacă el nu o știe, și nu cred că există cineva pe care să îl poți la rândul lui transforma în ceva ce nu este, de fapt…

Ceea ce, paradoxal, nu te face mai puțin șocat, uneori, descoperind ce se ascundea în tine. Păzea, se pot pierde minți în momentul ăla!!!

Cât despre primăvară, ea nu se schimbă. Iarna n-o fi, domnule președinte ca vara, dar primăvara e sigur ca primăvara…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Un răspuns »

  1. ts spune:

    Dar ii poti arata ceea ce are si nu stie sau il poti determina sa descopere si sa dezvolte!

Lasă un răspuns

