Recunosc, nu fac rabat de derizoriu în clipa în care mă întâlnlesc cu o anumită categorie de fotografii (sau de filme…).

Ce au în comun pozele astea?

Ce au, așadar, în comun cu astea?

 

 

Ce au, în fine, în comun cu filmele astea?

Da – sunt toate, dar TOATE moarte (știu, știu, suna mai curat „dispărute”, dar şi mai puţin dur).

Repet, derizoriul postării e evident, o recunosc primul, dar ăsta e adevărul – nu încetează să mi se strângă ceva în stomac, uitându-mă în imagini reprezentând ființe frumoase (evident, am ales numai femei; sunt bărbat, deci…), care pleznesc de viață, de bucurie a existenței, o bucurie pe care parcă, dincolo de fotografie sau fotogramă, încearcă ÎNCĂ să o transmită…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Un răspuns »

  1. alexghe spune:

    nu foarte …optimista (am ales doar unul) tema dar cu siguranta te pune la dospit putin.

Lasă un răspuns

