Motto: „Băi, nene, aiurea parfumuri ai! Pe bune că miroși a corporatist!” (Ana, către mine)

 

Întâmplător (chiar accidental aș spune, fără să exagerez…), am călcat deunăzi într-o corporație multinațională (din motive de jenă, n-o să îi dau numele, oricum una din aia cu 2000 de angajați). Aer vestic – civilizație, liniște, birouri-cub, chestii de-astea… Și, firesc, mi-am amintit de Ana (aia din motto, cu disprețul ei față de Chanel Egoist-ul, Kenzo, Azzaro și Boss Nr. One ale mele). Și, când mă pregăteam, precum Peneș Curcanul, să schimb porecla în renume, am constatat că oamenii de acolo… NU SE SALUTAU CÂND SE ÎNTÂLNEAU!!! Cum, măi nene, una din regulile de bază, de la badea Ilie de la poalele Făgărașului, care te salută, măcar că nu te-a văzut în viața lui, și până la vecinul meu de scară, care m-a „taxat” extrem de violent când, cu gândurile razna, am trecut pe lângă el (care, totuși, stătea de vorbă cu un alt vecin!) și nu i-am dat binețe, cu toții „ne dăm cu bunăziua”, cum se spune la mine la Giurgiu. Ei bine, între „corporatiști” NU! Hmmmm, al dracului progres…

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

3 răspunsuri »

  1. alexandra spune:

    Asta-i Bucuresti-ul ! Tot! Oamenii nu te vad!

  2. c spune:

    Ba – pardon! Noi ne salutăm între noi!

  3. alexandra spune:

    Stiu! Dar oamenii nu te vad!

Lasă un răspuns

