Am aflat de curând despre un nene care, cică, povestea despre tatăl său care, acum niște ani, cânta la biserică și, unic cântăreț fiind, nu mânca nimic din ajun. Ca să nu îi vină să meargă la baie tocmai atunci!

Mi se pare una dintre cele mai mari probe de profesionism despre care mi-a fost dat să aud vreodată. Venită tocmai de la un ne-profesionist.

Fiindcă, în definitiv, profesionismul asta înseamnă: asumarea unor responsabilități. Și același lucru este şi leadershipul: măsura în care spui „e în regulă, mă ocup eu de asta, am soluții!„.

Despre c

http://www.facebook.com/11februarie

Lasă un răspuns

